کد خبر : 1775282 | 31 مرداد 1400 ساعت 13:28 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از عمل جراحی؛

راشفورد در مسیر بهبودی؛ آغاز تمرینات بدنسازی

مارکوس راشفورد، ستاره ملی پوش منچستریونایتد، از اثرات عمل جراحی انجام شده روی شانه مصدومش بسیار راضی است و به تمرینات بدنسازی بازگشته است.

راشفورد در مسیر بهبودی؛ آغاز تمرینات بدنسازی

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد پس از فینال یورو 2020 در ومبلی به دلیل مصدومیت دیگر به میدان نرفته است اما اکنون پس از موفقیت عمل جراحی روی شانه مصدوم خود، در مسیر بهبودی است.

به گفته اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، مارکوس راشفورد از نتیجه عمل جراحی شانه اش بسیار راضی است و تمرینات بدنسازی خود را از سر گرفته است.


مهاجم یونایتد پس از فینال یورو 2020 تصمیم گرفت تا مصدومیتی که مدتی طولانی عذابش می داد را با جراحی برطرف کند و در نتیجه از حضور در هفته های آغازین فصل جدید محروم شد.

 

1636224

 

اما با موفقیت آمیز بودن عمل جراحی، ستاره انگلیسی اکنون با سرعت دادن به روند توانبخشی خود به سالن بدنسازی باشگاه بازگشته و سولسشر می گوید که او برای بازگشت خود "بی صبرانه منتظر است".

 

سولسشر درباره وضعیت راشفورد به وب سایت یونایتد گفت: "او از عمل جراحی خود بسیار راضی به نظر می رسید.

 

مارکوس در سالن بدنسازی کار می کند، ما هر روز او را می بینیم، او بی صبرانه منتظر است که زمان بازگشتش فرا برسد."

 

سرمربی یونایتد همچنین تایید کرد که انتظار دارد راشفورد با آمادگی کامل و در بهترین فرم برگردد، برخلاف نیمه دوم فصل گذشته که در مقاطعی با مشکلاتی مواجه بود.

 

1636223

 

سولسشر در ادامه گفت: "البته، هر زمان که به دلیل مصدومیت آماده نباشید، زمان سختی است، اما اکنون زمان بررسی و یافتن دوباره خود نیز فرا رسیده است. ما امیدواریم این اتفاق برای مارکوس بیفتد."

 

در حالی که فرم راشفورد در زمین برای یونایتد و انگلیس در نیمه دوم فصل 21-2020 نگرانی هایی ایجاد کرده بود، اقدامات خیریه او در خارج از زمین بازی همچنان الهام بخش نسل های جدید است.

 

سولسشر پیش از این از راشفورد و جیدون سانچو، دو ستاره یونایتد که پنالتی های خود را در فینال یورو 2020 برای انگلیس خراب کردند، در برابر اعتراضات و هو شدن از سوی برخی هواداران حمایت کرده بود.

 

 

دیدگاه‌ها