کد خبر : 1775322 | 31 مرداد 1400 ساعت 16:29 | 20.7K بازدید | 10 دیدگاه

خوشحالم در کنار ارتش سرخ خواهم ماند

عالیشاه: ارقامی درباره‌ام گفتند که با عقل جور در نمی‌آمد

کاپیتان دوم پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد خود با حضور در نشست خبری که باشگاه ترتیب داده بود، به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

عالیشاه: ارقامی درباره‌ام گفتند که با عقل جور در نمی‌آمد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه سومین بازیکنی بود که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد تا همچنان لقب یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان این تیم را در اختیار داشته باشد. عالیشاه در ابتدای صحبت‌هایش گفت: باعث غرور و مباهات بنده است که برای نزدیک به یک دهه پیراهن ارتش سرخ را بپوشم. خوشحالم این قضیه ادامه دار شده و امیدوارم مثل فصول گذشته این روند را ادامه دهیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

 

وی درباره شرایطی که در فصل گذشته داشته و در ادامه به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم تبدیل شده بود گفت: خوشحالم که بتوانم حتی ذره‌ای کوچک به تیمم کمک کنم. قبلا هم گفتم بازیکنی که بازی نکند و بگوید خوشحالم، مطمئنا دروغ گفته است. وقتی می بینم که به تیمم کمک کنم خوشحال می‌شوم و هر زمان که بتوانم پیراهن تیمم را بر تن کنم خوشحال خواهم بود و تلاش مضاعفی خواهم داشت تا برای تیمم موثر باشم.

 

کاپیتان دوم پرسپولیس در واکنش به اینکه با تجربه دو فینال لیگ قهرمانان آسیا، شرایط را برای موفقیت در این رقابت‌ها چطور می‌بیند گفت: نمی شود الان برای قهرمانی صحبت کرد. باید پله اول بازی با استقلال تاجیکستان را پشت سر بگذاریم. بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و البته این تیم توسط کادرفنی آنالیز شده و امیدوارم با تمریناتی که پشت سر می گذاریم از این بازی موفق عبور کنیم و راهی مراحل بعدی شویم.

 

1636276

 

عالیشاه درباره جدایی سه بازیکن تاثیرگذار این تیم گفت: خیلی مهم است که استخوان بندی اصلی تیم حفظ شود اما فوتبال است و یک روز یک نفر می آید و روز بعد می رود. پرسپولیس عین یک قطار در حال حرکت است که ممکن است در مسیری که می رود خیلی ها به آن سنگ بزنند و خیلی از بازیکنان نیز در این مسیر از آن پیاده شوند. حتی در مورد کادر و مدیریت هم این قضیه صادق است اما مهمتر این است که هدفی که تیم دارد دنبال کند. همین جا یک تشکر ویژه دارم از احمد نوراللهی، شهریار مغانلو و کنعانی زادگان که در سرما و گرما و مشکلات پای تیم مانده است. دیدم که کنعانی با مچ مصدوم کار کرد و احمد نور هم با کمردرد 10 هفته برای تیم بازی کرد. احمد تمام تلاشش را کرد و امیدوارم هر جا که هست موفق باشد.

 

وی ادامه داد: من یک گله هم از برخی اصحاب رسانه داشتم که می گفتند امید عالیشاه 10 میلیارد خواسته یا 12 میلیارد. ارقامی که اصلا با عقل و منطق جور در نمی آید. من اگر دیر آمدم و باعث نگرانی برخی شدم آقای شکوری و کادرفنی هم در جریان است و سفر خارجی داشتم. تست دادم و مثبت شد و دوباره تست دادم و منفی شد و این پروسه یک مقدار طولانی شد. نمی خواستم کسی نگران شود و این مساله کمی طولانی شد. من با پرسپولیس مشکل مالی نداشتم و نخواهم داشت.

دیدگاه‌ها