کد خبر : 1775346 | 31 مرداد 1400 ساعت 18:59 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

سه عامل، زمینه ساز سردرگمی سوریه برابر ایران

وب سایت کووورة در مطلبی به بررسی وضعیت تیم ملی سوریه پرداخته و 3 عامل را، باعث سردرگمی این تیم برابر ایران برشمرده است.

سه عامل، زمینه ساز سردرگمی سوریه برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، از یازده روز دیگر آغاز می شود و تیم ملی ایران در نخستین گام، روز پنج شنبه 11 شهریور به مصاف سوریه می رود. وب سایت کووورة در مطلبی به بررسی وضعیت تیم ملی سوریه پرداخته و معتقد است که 3 عامل مصدومیت، غیبت لژیونرها و نبودن استراتژی باعث سردرگمی تیم ملی سوریه و مربی آنها شده است.


در این گزارش با بررسی وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم آمده است: دو روز پیش و پس از مصدومیت عمر السومة بازیکن تیم الاهلی عربستان، ضربه محکمی به خط حمله تیم ملی سوریه وارد شد. چرا که السومة یک گلزن فوق العاده است و از فرصت هایش استفاده می کند و تجربه بسیار خوبی در دیدارهای بزرگ و مهم دارد.

 

 

1636303

 

 


غیبت السومة شوک بزرگی برای سوریه بود به ویژه اینکه مهاجم دوم تیم ملی این کشور یعنی ماردیک ماردیکیان یک ماه پیش در تیم العربی کویت دچار مصدومیت شد و در خط حمله، تنها علاالدین آل دالی و نصوح النکدلی در دسترس بوده اند. عمر خریبین نیز پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خود، می تواند به تیم ملی سوریه باز می گردند. در خط دفاعی نیز کاپیتان احمد الصالح همچنان از مصدومیت رنج می برد و نمی تواند تیمش را همراهی کند.


این وب سایت غیبت لژیونرها را دومین عامل در ناکامی احتمالی سوریه برشمرده و نوشته است: کادر فنی تعدادی از بازیکنان سوری تبار در آرژانتین، یونان و سوئد از جمله الیاس هدایا، عبدالرحمان ویس و خلیل الیاس را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که انتظار می رود به دلیل عدم حضور به موقع آنها در تمرینات و عدم هماهنگی با سایر بازیکنان، آنها تقابل برابر ایران و امارات را از دست بدهند و نزار محروس سرمربی سوری ها مجبور شود به بازیکنان محلی یا لژیونرها در لیگ های همسایه تکیه کند.

 

 

 

1636302

 


این در حالی است که پس از درخشش این سه بازیکن در تیم هایشان، آنها مورد توجه سرمربی تیم ملی سوریه قرار گرفته و او خواستار حضور این افراد در تمرینات تیم ملی شد اما به دلیل عدم حضور در تمرینات تیم ملی به دلیل درگیر بودن این بازیکنان با بازی های باشگاهی، در حال حاضر امکان استفاده از این بازیکنان وجود ندارد.


کووورة در پایان به فقدان استراتژی لازم در ترکیب سوریه پرداخته و نوشته است: محروس موافقت کرد که وظیفه جانشینی نبیل معلول را بر عهده بگیرد، اما او سپس متوجه شد که هیچ استراتژی، برنامه ریزی و یا هماهنگی از قبل انجام شده برای برگزاری بازیهای دوستانه قبل از رویارویی با ایران و امارات وجود ندارد، در حالی که سایر تیم های گروه در کشورهای اسپانیا، ترکیه و صربستان اردو زدند و بازی های دوستانه ای را برگزار کردند. البته سوری ها قرار است تنها چند روز پیش از دیدار با ایران، در دیداری تدارکاتی به مصاف الجزایر بروند.

دیدگاه‌ها