کد خبر : 1775458 | 01 شهریور 1400 ساعت 11:03 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین طبع؛ مربی داخلی جدید یا سرمربی خارجی؟

وضعیت مبهم نیمکت تیم ملی بسکتبال

به نظر می رسد فعلا فدراسیون بسکتبال قصد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی ندارد.

وضعیت مبهم نیمکت تیم ملی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که مسابقات کاپ آسیا 2021 به دلیل وضعیت بحرانی کرونا در اندونزی یک سال به تعویق افتاد، به نظر می رسد عجله ای برای تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران وجود ندارد.
مهران شاهین طبع که در چند سال اخیر هدایت تیم ملی را برعهده داشت و در المپیک هم روی نیمکت تیم ملی نشست، در روزهای اخیر از چند جهت مورد انتقاد قرار گرفته، اما فعلا سکوت کرده و تمرکزش را روی هدایت شیمیدر در لیگ برتر گذاشته است. 


از سوی دیگر با توجه به اینکه تیم ملی تا چند ماه آینده مسابقه ای در پیش ندارد و باید خودش را برای کاپ آسیا 2022 در اندونزی و بازی های آسیایی 2022 در چین آماده کند، فدراسیون نیز هنوز تصمیمی در خصوص آینده کادرفنی نگرفته است.


به نظر می رسد سه راه پیش روی فدراسیون بسکتبال خواهد بود. اول اینکه با مهران شاهین طبع ادامه همکاری بدهد. دوم اینکه یک مربی داخلی دیگر را جانشین او کند و سوم اینکه از سرمربی خارجی برای نیمکت تیم ملی استفاده کند. 


در هر صورت فعلا تصمیمی در خصوص نیمکت تیم ملی اتخاذ نشده و همه چیز به ماههای آینده و حتی شاید بعد از انتخابات فدراسیون بسکتبال در دی ماه 1400 موکول شده است.

دیدگاه‌ها