کد خبر : 1775513 | 01 شهریور 1400 ساعت 14:18 | 103.8K بازدید | 7 دیدگاه

شمارش معکوس برای اعلام رسمی

قایدی؛ هواداران الاهلی را متعجب نکرد (عکس)

حضور ستاره استقلال در الاهلی ساعتی پیش قطعی شد اما به نظر می رسد که هواداران این تیم خیلی قبل تر از این انتقال اطمینان پیدا کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی به واسطه درخشش با پیراهن استقلال به ویژه در بازی های لیگ قهرمان آسیا به شدت مورد توجه چند تیم عربی قرار گرفته بود و پایان کارش در جمع آبی های تهران کاملا قابل پیش بینی بود.

 

 پس از بازی فینال جام حذفی که با شکست استقلال همراه بود، قایدی خیلی زود ایران را برای مذاکره با باشگاه هایی که خواهان جذبش بودند ترک کرد. از همان روزها می شد حدس زد که شانس الاهلی امارات برای جذب این بازیکن بیشتر از سایر باشگاه هاست.

با توجه به مشکلات مالی استقلال و انتقال پر سود قایدی به الاهلی، مسئولان تیم تهرانی برای فروش این بازیکن متقاعد شدند تا این ستاره جوان، فصل آینده را به عنوان لژیونر در لیگ امارات حضور یابد. در کنار الاهلی از چند تیم دیگر هم به عنوان مشتریان قایدی یاد می شد اما مذاکرات نزدیک او با مسئولان الاهلی و البته انتشار فیلمی از حضورش در تمرینات تیم اماراتی، پیش از انتشار خبر رسمی، حضور قایدی در این تیم را قطعی نشان می داد.

 

1636671

 

1636672

1636673

 

این گونه بود که پس از نهایی شدن انتقال مهدی قایدی و انتشار کلیپ خوشامدگویی او در توئیتر رسمی باشگاه الاهلی امارات شاهد کامنت های جالبی از سوی هواداران این باشگاه بودیم. دوست داران الاهلی بلافاصله زیر این ویدیو کامنت هایی را منتشر کردند که مشخص می کرد از خیلی وقت پیش نسبت به حضور قایدی در تیم شان مطمئن هستند.

در میان کامنت هایی که زیر ویدیوی خوشامدگویی به مهدی قایدی درج شده و لحظه به لحظه هم به تعدادشان افزوده می شود، بسیاری از کابران به تاخیر در اعلام این خبر اشاره کرده و اعلام نمودند که این یک سورپرایز بود اما نه الان بلکه چند روز پیش و قبل تر از زمانی که مهدی قایدی در تمرینات الاهلی حاضر شد؛ حتی برخی از کاربران ویدیویی مخفی از تمرین قایدی با الاهلی را هم منتشر کردند و برخی ها هم به حساب توئیتر این باشگاه توپیدند که تاخیر زیادی در اعلام خبر یاد شده داشت؛ البته باتوجه به نهایی نشدن قرارداد طرفین، این اقدام باشگاه الاهلی توجیه پذیر بود.

دیدگاه‌ها