کد خبر : 1775645 | 02 شهریور 1400 ساعت 11:06 | 30.2K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت عبدالله به فولاد بعد از 18 سال!(عکس)

ویسی یکی از اصلی‌ترین ارکان موفقیت تیم فولاد در اولین قهرمانی این تیم در لیگ برتر بود و حال دوباره به نیمکت فولاد بازگشته است.

به گزارش ورزش سه، کمتر از ۲۴ ساعت پس از منتفی شدن ادامه حضور جواد نکونام در تیم فولاد، مسئولان این باشگاه عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند. ویسی حضورش روی نیمکت مربی‌گری را با همین فولاد در لیگ سوم آغاز کرد، جایی که فرانچیچ کروات سرمربی تیم بود و در نهایت فولاد موفق به قهرمانی در لیگ برتر برای نخستین بار شد. بازیکنان وقت فولاد از تاثیرگذاری ویسی در تیم قهرمان گفتند و مدعی شدند که فرانچیچ در مسیر قهرمانی کمترین نقش را داشته است.


او ۱۲ سال بعد از این قهرمانی، این بار موفق شد تا با استقلال خوزستان جام قهرمانی را بالای سر ببرد، در روزی که ویسی با پرچم‌های به هم متصل شده فولاد و استقلال خوزستان جشن گرفت. حال پس از تقریبا ۱۸ سال از قهرمانی اول فولاد و ۶ سال از قهرمانی استقلال خوزستان، وی به فولاد بازگشته تا بتواند دوباره موفقیت های بزرگ را جشن بگیرد. او البته در اولین دیدار رسمی خود با فولاد، باید در سوپر جام به مصاف پرسپولیس برود و خیلی زود این فرصت را دارد تا یک جام دیگر به خوزستان هدیه بدهد.

 

1636864

 

1636863

دیدگاه‌ها