کد خبر : 1775718 | 02 شهریور 1400 ساعت 17:28 | 498.7K بازدید | 17 دیدگاه

فوق ستاره پرتغالی شاگرد دشمن قدیمی می شود؟

غیرمنتظره ترین مقصد در انتظار کریس رونالدو(عکس)

ممکن است مقصد کریستیانو رونالدو یک تیم لیگ برتری باشد اما نه منچستریونایتد.

غیرمنتظره ترین مقصد در انتظار کریس رونالدو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار یوونتوس مقابل اودینزه در هفته اول سری آ بود که خبرنگار مشهور و معتبر حوزه نقل و انتقالات یعنی فابریتزیو رومانو ادعا کرد که کریستیانو رونالدو به سران یوونتوس خبر داده که خواهان جدایی از این تیم است و می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند.

 

 

1634429

 

 

اگرچه پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس، خبر جدایی کریستیانو رونالدو را تکذیب و اعلام کرد که او در بیانکونری خواهد ماند اما این موضوع نیز باعث نشد که از شایعات پیرامون این فوق ستاره پرتغالی و احتمال جدایی اش از بانوی پیر کاسته شود.

 

در همین ارتباط نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت از یک مقصد غیرمنتظره برای کریستیانو رونالدو رونمایی کرده و مدعی شده که منچسترسیتی تنها گزینه احتمالی برای این بازیکن خواهد بود. در واقع گاتزتا در گزارش خود ادعا کرده که پیوستن به تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد برای رونالدو غیر ممکن شده و احتمال زیادی وجود دارد که او شاگرد پپ گواردیولا شود. این در حالی بود که از PSG به عنوان جدی ترین گزینه برای رونالدو نام برده می‌شد اما گاتزتا در گزارش خود آورده که بعد از جذب لیونل مسی توسط این باشگاه انتقال رونالدو به پاریس غیر ممکن شده است.

 

 

1636965

 

 

دیگر روزنامه ایتالیایی یعنی کوریره دلو اسپورت نیز در گزارش امروز خود آورده که خورخه مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، بیشترین فشار ممکن را تحمل می کند چرا که در فاصله چند روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی باید تیم جدیدی برای این بازیکن پیدا کند اما فعلاً هیچ موفقیتی در انجام این کار نداشته است.

 

کوریره دلو اسپورت اما نظری متفاوت با گاتزتا داشته و ادعا کرده که پاری‌سن ژرمن همچنان یکی از جدیدترین گزینه ها برای تیم بعدی کریستیانو رونالدو تلقی می شود، البته به شرط اینکه ستاره فرانسوی این تیم یعنی کیلیان امباپه PSG را ترک کند. خبری که دو منبع دیگر یعنی RMC و توتو اسپورت نیز آن را تایید کرده اند.

 

 

1636966

 

 

گفتنی است بر اساس گزارش همه این منابع، کریستیانو رونالدو قصد دارد هر طور که شده در روزهای آینده یوونتوس را ترک کند و این موضوع را به اطلاع مدیر برنامه خود نیز رسانده است. با این حال با توجه به دستمزد بالای این بازیکن و فاصله چند روزه تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی، کار برای جدایی این بازیکن و پیدا کردن یک تیم در حد نام و اندازه های او که حقوق بالایش را هم بپردازد، بسیار دشوار به نظر می رسد. نشریه اکیپ مدعی شد خود کریستیانو رونالدو علاقمند انتقال به منچستر سیتی است. همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالاتی نیز اذعان داشت چند تیم لیگ برتری برای خرید ستاره پرتغالی وارد عمل شده اند که یکی از آنها لیورپول است.

دیدگاه‌ها