کد خبر : 1775736 | 02 شهریور 1400 ساعت 19:09 | 38.4K بازدید | 7 دیدگاه

هافبک تراکتور در آستانه جدایی؛

ایمانی قهر کرده و سر تمرین نمی آید

هافبک تراکتور به دلیل اختلاف با مدیرعامل در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

ایمانی قهر کرده و سر تمرین نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تراکتوری ها هنوز برای جذب بازیکنان مورد نظرشان در بازار نقل و انتقالات، کار خود را رسما شروع نکرده اند و علیرضا نقی زاده تنها خرید تابستانی شان تا این لحظه به حساب می آید، شاهد جدایی تعداد قابل توجهی از بازیکنان فصل گذشته این تیم هستیم. بعد از تیکدری، فرعباسی و تیموری اینک نوبت به اکبر ایمانی رسیده که به دنبال جدایی از جمع سرخ پوشان تبریز است.

 

اکبر ایمانی که 80 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را از باشگاه تراکتور دریافت کرده بود، برای دریافت 20 درصد باقیمانده در دفتر جمشید نظمی حضور یافت اما حاصل گفت و گوی طرفین، جر و بحثی بود که به قهر هافبک تراکتور می انجامد و او با دلخوری دفتر مدیرعامل را ترک می کند.

 

ایمانی به دلیل این جر و بحث از حضور در تمرین تراکتور هم امتناع کرده و به دنبال دریافت رضایت نامه و جدایی از تراکتور برای حضور در تیمی دیگر است. طی روزهای اخیر شایعاتی نیز در خصوص مذاکره ایمانی با یک تیم سرشناس مطرح شد که البته صحت آن تایید نشد.

 

گفتنی است که اکبر ایمانی هنوز یک فصل دیگر با تیم تراکتور قرارداد دارد اما خواهان افزایش رقم قراردادش برای فصل آینده شده است. همین موضوع باعث جر و بحثی شده که به قهر هافبک تراکتوری ها انجامیده است.

دیدگاه‌ها