کد خبر : 1775824 | 03 شهریور 1400 ساعت 10:07 | 57.8K بازدید | 5 دیدگاه

رییس سابق یووه: رونالدو باید برود، هر چه زودتر بهتر!

این روزها شایعات زیادی در رابطه با جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس مطرح است و جووانی کوبولی جیلی، رییس سابق بیانکونری، می خواهد که او هر چه زودتر تورین را ترک کند.

رییس سابق یووه: رونالدو باید برود، هر چه زودتر بهتر!

به گزارش "ورزش سه"، جووانی کوبولی جیلی، رییس سابق یوونتوس، می گوید کریستیانو رونالدو مانع تلاش های این باشگاه برای به دست آوردن مجدد قهرمانی سری آ می شود و می خواهد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی CR7 به فروش برسد.

 

رونالدو پیش از آغاز فصل 19-2018 در انتقالی 100 میلیون یورویی از رئال مادرید به یووه پیوست و یک قرارداد پرسود چهار ساله امضا کرد. او اکنون در حال ورود به سال پایانی این قرارداد است و جدایی ستاره پرتغالی از باشگاه مورد بحث قرار گرفته است.

 

گفته می شود رونالدو در تساوی 2-2 یووه در سری آ روز یکشنبه مقابل اودینزه تقاضا کرده بود تا روی نیمکت بنشیند و گزارش شده که او قصد دارد به منچسترسیتی برود. جیلی معتقد است که باشگاه سابقش با خلاص شدن از شر رونالدو بهترین کار را خواهد کرد.

 

1637085

 

جیلی، که بین سال های 2006 تا 2009 رییس یووه بود، به SerieANews گفت: "من همیشه صادق بوده ام: قرارداد با رونالدو یک اشتباه بود. جبران سرمایه گذاری غیرممکن است و به همین صورت هم باقی خواهد ماند.

او بازیکن بزرگی است، اما باید صادق باشم، هرچه زودتر برود، برای او و یوونتوس بهتر است.

امیدوارم ماسیمیلیانو آلگری [سرمربی یووه] بداند چگونه از او استفاده کند، همانطور که در بازی مقابل اودینزه استفاده کرد. یعنی با نبوغ و زمانی که بازی در جریان است.

رونالدو مانع حمله یوونتوس می شود. بدون او، آنها می توانند کارهای فوق العاده ای را از نظر جمعی و گروهی انجام دهند."

 

1636401

 

برنده پنج توپ طلا حتی در سن 36 سالگی همچنان یکی از بهترین بازیکنان جهان است، اما تعداد باشگاه هایی که می توانند توجه او را جلب کنند، اندک است و آنهایی که توانایی خرید CR7 را دارند حتی کمیاب تر هم هستند.

 

منچسترسیتی یکی از این باشگاه هاست، اما آنها پیش از فکر کردن به رونالدو، روی جذب هری کین متمرکز شده اند. PSG نیز لیونل مسی، اسطوره بارسلونا، را به خدمت گرفته است. انتقال به لیگ آمریکا MLS یا تیم های عربی خاورمیانه نیز در مقاطع مختلف از گزینه های دیگر رونالدو ذکر شده است.

 

1635953

 

آلگری، سرمربی یوونتوس، هنوز معتقد است که رونالدو در این ماه بیانکونری را ترک نخواهد کرد. او هفته گذشته به خبرنگاران گفت: "رونالدو یک امتیاز اضافی برای ما است، زیرا تعداد زیادی گل را تضمین می کند. بدیهی است که ما همچنین باید به صورت تیمی کار کنیم تا بهترین نتیجه را از یک فرد بگیریم.

او همیشه خوب تمرین کرده است، من فقط این شایعات را در روزنامه ها خواندم. او هرگز به ما نگفته که می خواهد برود. رونالدو به من گفت که در یوونتوس می ماند."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها