کد خبر : 1775827 | 03 شهریور 1400 ساعت 10:36 | 100.5K بازدید | 19 دیدگاه

در مصاحبه با Esquire؛

امباپه: هالند در سطح من نیست

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی PSG، در آخرین مصاحبه خود گفته است که ارلینگ هالند، مهاجم نروژی بروسیا دورتموند، هنوز در سطح او نیست.

امباپه: هالند در سطح من نیست

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند وارث تاج و تخت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکنان جهان محسوب می شوند.

 

امباپه فوق ستاره PSG اخیراً در گفتگو با Esquire در مورد هالند صحبت کرد و اشاره کرد که ستاره جوان بروسیا دورتموند هنوز کمی از او عقب است.

 

1637095

 

مهاجم 22 ساله فرانسوی درباره هالند گفت: "این دومین سال اوست، ما تازه داریم با او آشنا می شویم. این برای او فقط شروع است. من برای او و برای کاری که او انجام می دهد خوشحالم."

هالند یک فصل کامل را در بوندسلیگا بازی کرده است و فصل گذشته در 28 بازی 27 گل به ثمر رساند.

 

رقابت بین این دو در اوایل امسال پس از اظهارات هالند در لیگ قهرمانان داغ تر شد.

 

این بازیکن 21 ساله، یک روز پس از هت تریک امباپه مقابل بارسلونا، دوبار مقابل سویا گلزنی کرد.

 

1637091

 

او سپس در مصاحبه ای پس از بازی به Viaplay Fotball گفت که امباپه با بازی هایش به او انگیزه می دهد.

 

هالند اذعان داشت: "من عاشق لیگ قهرمانان هستم و وقتی دیدم امباپه دیروز هت تریک کرد، به لطف او انگیزه مضاعفی پیدا کردم. دیروز امباپه را دیدم، او گل های زیبایی زد و من از او انرژی خوبی گرفتم. "

 

نام هر دوی این بازیکنان در تابستان امسال با شایعات نقل و انتقالی زیادی مربوط بوده است، اما آنها احتمالاً در باشگاه های فعلی خود باقی خواهند ماند.

 

1637093

 

امباپه که قرارداد فعلی اش با PSG در سال 2022 به پایان می رسد، در زمینه اعتماد به نفس هیچ چیزی کم ندارد و معتقد است که می تواند در خط حمله هر تیمی بازی کند.

امباپه در ادامه گفت: "من در خط حمله بازی کرده ام، در سمت چپ و راست بازی کرده ام. با کمال تواضع می گویم که فکر نمی کنم همه بتوانند هر سال پست‌شان را مانند این تغییر دهند و عملکرد عالی خود را در بالاترین سطح حفظ کنند.

این از آسمان نازل نشده است. اگر در مورد آموزش ها و ترفندهایی که در نوجوانی کسب کرده ام صحبت کنم، می بینید که همه چیز از آنجا شروع شده است.

من توانستم روی نقاط ضعف خود کار کنم، اما مهمتر از همه برای تقویت نقاط قوت خود تلاش کردم، زیرا همیشه به من گفته اند که از طریق نقاط قوت است که پیروز خواهی شد."

 

1637089

 

امباپه این روزها سوژه شایعاتی در رابطه با جدایی از پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید در همین پنجره نقل و انتقالاتی است و او قبلا در مورد تمایل خود برای بازی در اسپانیا صحبت کرده است.

 

دیدگاه‌ها