کد خبر : 1775835 | 03 شهریور 1400 ساعت 10:57 | 336.6K بازدید | 31 دیدگاه

برای حضور در مینی کمپ؛ 

فهرست جدید تیم ملی اعلام شد

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی منتخبی از بازیکنان لیگ را برای حضور در یک مینی کمپ در نظر گرفته است.

فهرست جدید تیم ملی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ در این فهرست 22 نفره از بازیکنانی که در فصل گذشته باشگاهی نمایش خوبی داشته اند، به تیم ملی دعوت کرده تا عملکرد آنها را از نزدیک‌ زیر نظر  بگیرد. پیش از 2 بازی ایران مقابل سوریه و عراق و با این دید برگزار شده که احتمالا از این جمع چند نفری به تیم اصلی اضافه بشوند.


تیم ملی ایران را لژیونرهای شاغل در کشورهای مختلف شکل خواهند داد که احتمالا سه یا چهار روز پیش از بازی عراق به تهران خواهند آمد تا بعد از مدت‌ها دوری دوباره در شرایط مسابقه قرار بگیرند.


22 بازیکن دعوت شده به تفکیک پست و باشگاه به شرح زیرند:

 

دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (استقلال)، محمدرضا اخباری (تراکتور)

مدافعان: صالح حردانی (فولاد)، عارف آقاسی (فولاد - استقلال)، آرمین سهرابیان (گل‌گهر)، محمدحسین مرادمند (استقلال)، امید نورافکن (سپاهان)، سعید آقایی (پرسپولیس)، سیاوش یزدانی (استقلال)

هافبک ها: مهدی تیکدری (تراکتور - گل‌گهر)، احمدرضا زنده روح (گل‌گهر)، فرشید اسماعیلی (استقلال)، وحید امیری (پرسپولیس)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، محمد کریمی (سپاهان)، زبیر نیک نفس (فولاد - استقلال)، فرشاد احمدزاده (فولاد - سپاهان)، یاسین سلمانی (سپاهان)

مهاجمان: مهدی عبدی (پرسپولیس)، ارسلان مطهری (استقلال)، شهریار مغانلو (پرسپولیس - سپاهان)

 

1610694

 

*این فهرست 22 نفره از 6 باشگاه لیگ برتری فوتبال ایران یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، گل‌گهر و فولادخوزستان شکل گرفته که اتفاقا در رتبه بندی لیگ بیستم رده‌های اول تا ششم را به خودشان اختصاص دادند و هیچ نماینده‌ای از 10 تیم دیگر در فهرست اسکوچیچ دیده نمی‌شود.

 

*یاسین سلمانی پدیده این فصل لیگ جوان‌ترین چهره دعوت شده به مینی کمپ تیم ملی است .


*محمد کریمی هافبک دفاعی سپاهان و شاگرد اسکوچیچ در خونه به خونه برای اولین بار به تیم ملی دعوت می‌شود.

 

*مهدی عبدی و صالح حردانی دو جوان دیگری هستند که از پرسپولیس و فولاد به تیم ملی دعوت شده و اولین تجربه اردوی ملی خود را پشت سر خواهند گذاشت.

 

*وحید امیری وینگر پرسپولیس با سابقه‌ترین بازیکن در جمع نفراتی محسوب می‌شود که از لیگ به تیم ملی دعوت شده‌اند و احتمالا در این فهرست باقی خواهد ماند.

 

*حامد لک و رشید مظاهری گلرهایی که قبلا به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، حسینی و اخباری دروازه‌بان های اردوی مینی کمپ تیم ملی هستند.

 

*چهره‌هایی مثل محمدحسین مردادمند، سیاوش یزدانی، آرمین سهرابیان، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، احمدزاده و احمد زنده روح با وجود شایستگی‌ها به ندرت در اردوهای تیم ملی حاضر بودند که این بار این فرصت را دارند با نمایش فرم خوب خود را به 23 نفر نهایی تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برسانند.

 

*راجع به شرایط بازیکنان در پست دفاع چپ سعید آقایی مدافع پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده تا بعد از مدتها غیبت در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد.

 

*احمد نوراللهی و مهدی قایدی نیز می‌توانستند در این لیست باشند که این دوبازیکن در هفته گذشته به تیم‌های جدیدشان اضافه شدند تا احتمالا در فهرست نهایی تیم ملی در جمع لژیونرها به اردو اضافه بشوند.

 

*بازیکنانی که هنوز وضعیت مشخصی با تیم باشگاهی‌شان ندارند باحضور در اردوی تیم ملی از هیاهوی بازار نقل و انتقالات دور خواهند شد.

 

*برخی بازیکنان نظیر تیکدری، زبیر و ... با درخشش در تیم‌های فصل گذشته خود به فهرست اسکوچیچ راه پیدا کرده‌اند، اما به تازگی تیم خود را تغییر داده‌اند و حالا ملی‌پوش باشگاه جدیدشان به شمار می‌روند.

 

*از تیم فولاد چهار بازیکن به تیم ملی دعوت شدند که سه تن از آنها در حال حاضر پیراهن‌ تیم‌های جدیدی را بر تن دارند. فرشاد احمدزاده، زبیر نیک نفس و عارف آقاسی.

دیدگاه‌ها