کد خبر : 1775853 | 03 شهریور 1400 ساعت 12:06 | 59.9K بازدید | 1 دیدگاه

سه بازیکن پرسپولیس که از اردوی ملی جاماندند

پرسپولیس در اردوی مینی کمپ تیم ملی پنج بازیکن دارد که این تعداد می‌توانست بیشتر هم باشد.

سه بازیکن پرسپولیس که از اردوی ملی جاماندند

به گزارش "ورزش سه"، لیست اولیه تیم ملی با نظر دراگان اسکوچیچ اعلام شد و بازیکنان لیگ برتری تلاش خواهند کرد در غیاب لژیونرها در این اردو خود را اثبات کنند. از تیم قهرمان لیگ تنها پنج بازیکن دعوت شده‌اند که این تعداد می‌توانست بیشتر هم باشد. از بازیکنانی که در قهرمانی سرخ‌ها نقش داشتند نوراللهی، کنعانی و مغانلو پس از پایان لیگ از این تیم جدا شدند و همچنین نام برخی نفرات که در اردوهای پیش حاضر بودند به چشم نمی‌خورد.

 

مهدی عبدی،مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری و سعید آقایی در این اردو حاضرند که به احتمال زیاد نام حداقل سه نفر از آنها در لیست نهایی اسکوچیچ نیز گنجانده خواهد شد. اما چهار بازیکن دیگر پرسپولیس که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارند این بار مورد توجه مرد کروات تیم ملی ایران قرار نگرفته‌اند.

 

 حامد لک با عملکرد خوبی که داشت بیشترین تعداد کلین شیت را در لیگ به ثبت رساند ولی باتوجه به ترافیک بازیکنان در خط دروازه لک جایی در اردوی تیم ملی ندارد. اخباری و حسینی گلرهای لیگ برتری دعوت شده هستند و سه مدعی شماره یکی، یعنی نیازمند، عابدزاده و بیرانوند نیز لژیونر هستند و باید دید در نهایت کدام گلرها انتخاب خواهند شد.

 

 کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی نیز که در اردوی قبلی حضور داشتند جایی در لیست تازه تیم ایران ندارند. کمال در بحرین مصدوم شد و سیامک پس از اتمام بازی‌های تیم ملی و در سوپرجام با آسیب دیدگی مواجه شد. همین امر سبب شد تا دراگان آمادگی کاملی برای این دو هافبک پرسپولیس متصور نباشد و آنها را فرا نخواند. اما از طرف دیگر زیادتر نشدن ملی پوشان پرسپولیس شاید برای یحیی خوشایند باشد چراکه می‌تواند تیمش را با نفرات بیشتری مهیای لیگ قهرمانان آسیا کند.

دیدگاه‌ها