کد خبر : 1775887 | 03 شهریور 1400 ساعت 14:24 | 219.3K بازدید | 13 دیدگاه

در انتظار انفجار بمب بزرگ

پاسخ PSG به رئال؛ رکورد تاریخی نیمار می‌شکند

سران PSG از پیشنهاد نجومی دیشب رئال برای کیلیان امباپه شگفت زده شده و انتظار دریافت آن را نداشتند. آنها به زودی پاسخ خود را خواهند داد و برای ستاره خود مبلغ عجیبی را در نظر گرفته اند.

پاسخ PSG به رئال؛ رکورد تاریخی نیمار می‌شکند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که رسانه های اسپانیایی خبر از ارسال نخستین پیشنهاد رسمی رئال برای کیلیان امباپه دادند. باشگاه مادریدی پیشنهادی 160 میلیون یورویی ارائه داده در حالی که می تواند ژانویه با امباپه بدون مشکل وارد مذاکره شده و تابستان بعد او را رایگان جذب کند اما این پیشنهاد برای رئال مادرید، برد-برد است.

 

 

1637202

 

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال با این حرکت خود نشان داد که تحت هر شرایطی کیلیان امباپه را می خواهد و ستاره فرانسوی نیز حالا می داند که رئال برای وی چه ارزش بالایی قائل شده است. اگر پی اس جی پیشنهاد را قبول کند، رئال به هدف خود همین تابستان می رسد و اگر در هر صورت امباپه ماندنی شود، ستاره جوان برای رئال یک سال دیگر صبر خواهد کرد چرا که حالا اطمینان یافته که چه ارزشی نزد رئال دارد.

 

 

1637124

 

 

امباپه در آخرین دیدارهایی که با " ناصر الخلیفی"، رییس باشگاه پاریسی داشته، وعده چهار سال پیش رهبران باشگاه را در مورد "تعهد" به مذاکره برای جدایی احتمالی او از PSG در صورت دریافت پیشنهاد رئال مادرید را یادآوری کرده است. او حرفش را زده و موضوع از نظر امباپه تمام شده است. در ساعات گذشته با ارائه پیشنهادی از سوی رئال مادرید برای خرید امباپه، زمان آن رسیده که رییس باشگاه پاری سن ژرمن نیز به وعده خود عمل کند.

 

 

1637093

 

 

هدف ناصر الخلیفی رئیس پی اس جی اما حفظ امباپه است و فعلا پاسخی به پیشنهاد رئال نداده ولی طبق ادعای اکیپ، او و دیگر مسئولان باشگاه معتقدند که رئال می تواند پیشنهاد خود را تا 200 میلیون یورو نیز افزایش دهد و حتی توان پرداخت 222 میلیون یورو برای امباپه را نیز دارد تا با رکورد نقل و انتقالات که در اختیار نیمار است برابری کند.

پی اس جی 4 سال پیش 222 میلیون یورو برای نیمار پرداخت کرد که هنوز بازیکنی نتوانسته با این رکورد برابری کند.

 

 

1633792

 

 

اکیپ همچنین نوشته است که پی اس جی رقمی بین 200 تا 230 میلیون یورو را تقاضا خواهد کرد و اگر رئال موافقت کند، انتقال امباپه نیز قطعی خواهد شد. بسیاری از منابع فرانسوی و اسپانیایی معتقدند سرنوشت امباپه دوشنبه یا سه شنبه آینده مشخص می شود و تا آن روز، امباپه همچنان کانون داغ شایعات خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها