کد خبر : 1776048 | 04 شهریور 1400 ساعت 16:18 | 52.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

واکنش پرز به اظهارات تند و خشم‌گینانه مدیر PSG

دیروز لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی، رئال را به رفتار خلاف قانون در قبال کیلیان امباپه متهم کرد.

واکنش پرز به اظهارات تند و خشم‌گینانه مدیر PSG

به گزارش "ورزش سه"، اولین پیشنهاد رئال مادرید برای کیلیان امباپه سه شنبه شب برای پی اس جی ارسال شد. باشگاه مادریدی حاضر شده تا 160 میلیون یورو برای ستاره فرانسوی پرداخت کند در حالی که از ژانویه می تواند بدون مذاکره با باشگاه پاریسی، با این بازیکن قرارداد ببندد. پیشنهاد رئال به این معناست که اراده شان برای جذب امباپه جدی است و قصد دارند همین تابستان کار را یکسره کنند.

 

 

1637209

 

 

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی دیروز در جریان یک مصاحبه واکنش بسیار تندی به پیشنهاد رئال نشان داد و مدعی شد از دو سال پیش رئال با امباپه و اطرافیانش در ارتباط بوده و به پی اس جی بی‌احترامی کرده است. او گفت که مانع خواسته امباپه برای جدایی نمی شوند ولی باید تحت شرایط خودشان این اتفاق رخ بدهد. پیشنهاد 160 میلیون یورویی رئال از نظر لئوناردو کافی نیست و به نظر تا 215 میلیون یورو برای این بازیکن می خواهند.

 

 

1637202

 

 

دیشب در برنامه ال چیرینگیتو گزارش دادند که فلورنتینو پرز رئیس رئال، اظهارات لئوناردو را بی ادبانه توصیف کرده ولی اطمینان داده است که خیال شان از بابت امباپه راحت است. پرز گفته است که می دانستند روزهای سنگین و پرتنشی پیش رو خواهند داشت و اینکه پی اس جی در ابتدا برای واگذاری امباپه مانع تراشی خواهد کرد.

رئال مادرید در حال حاضر منتظر پاسخ منفی رسمی پی اس جی است تا سپس دومین پیشنهاد مالی خود را ارائه دهد. تنها 5 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی است.

دیدگاه‌ها