کد خبر : 1776059 | 04 شهریور 1400 ساعت 16:31 | 15.8K بازدید | 3 دیدگاه

بهتر از پپ پیدا نمی کنیم

انریکه: آرزو دارم گواردیولا مربی اسپانیا شود

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است پپ گواردیولا بهترین گزینه برای جانشینی اوست.

انریکه: آرزو دارم گواردیولا مربی اسپانیا شود

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده تیم ملی اسپانیا در دور مقدماتی جام جهانی 2022 سه بازی حساس برابر سوئد، گرجستان و کوزوو پیش رو دارد و به همین منظور لوئیس انریکه سرمربی لاروخا فهرست بازیکنانش را اعلام کرد.

اسپانیا در یورو 2020 تا نیمه نهایی بالا رفت ولی از ایتالیا در ضربات پنالتی شکست خورد. اسپانیا فعلا در صدر گروهش قرار دارد و شانس اول صعود به دور نهایی جام جهانی است.

 

 

1637399

 

 

انریکه در نشست خبری خود گفت:« نگاه ما همیشه رو به جلو است و می خواهیم سختکوش تر از همیشه برای صعود به جام جهانی رقابت کنیم. همیشه پس از یک تورنمنت بزرگ، اعلام فهرست بازیکنان کمی دشوار است و می دانم که بازیکنانی دیگر هم می توانستند دعوت شوند. معتقدم بازی با سوئد می تواند تعیین کننده تیم اول گروه باشد.»

 

سطح کیفی اسپانیا:« در مورد تیم خودم فقط نکات و ارزیابی های مثبت شنیده ام. تعریف و تمجید روبرتو مانچینی(سرمربی ایتالیا)؟ از او بسیار ممنونم ولی فقط یک تیم قهرمان داریم که ایتالیاست. هدفم این بود به جمع هشت تیم پایانی یورو برسیم که این اتفاق نیز رخ داد و حتی به نیمه نهایی هم رفتیم. در تقریبا همه بازی ها تیم بهتر زمین بودیم و این برایم خیلی مهم بود. تیمی بسیار جوان داشتیم ولی گذشته ها گذشته و باید بهتر شویم. برای من همیشه زمان حال اهمیت دارد.»

 

 

1637398

 

 

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی دیروز گفت که با اتمام قراردادش در سال 2023، مقطعی استراحت خواهد کرد و سپس دوست دارد هدایت یک تیم ملی را برعهده بگیرد. انریکه در این رابطه گفت:« ای کاش پپ گواردیولا سرمربی اسپانیا شود و از این بابت خوشحال خواهم شد. پپ از هر نظر کامل است و اسپانیا از او بهتر پیدا نخواهد کرد.»

 

عدم دعوت از بازیکنان رئال:« کافی است در این مورد توضح بدهم تا همه چیز را برای خودم پیچیده تر کنم.»

دیدگاه‌ها