کد خبر : 1776115 | 04 شهریور 1400 ساعت 22:14 | 79.4K بازدید | 8 دیدگاه

پاریسی‌ها به دنبال انتقام

ملاقات دوباره مسی با پپ و احتمالا رونالدو (عکس)

منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر هم‌گروه شدند.

ملاقات دوباره مسی با پپ و احتمالا رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به انتقال لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی هواداران فوتبال لحظه‌شماری می‌کردند تا ببینند تیم فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپای فصل 22-2021 با چه تیم‌هایی همگروه خواهد شد.

 

 

1637497

 

 

دقایقی پیش قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پایان یافت و در نهایت مشخص شد که دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن با یکدیگر همگروه شدند. همچنین لایپزیش و کلوب بروژ دو تیم دیگر حاضر در گروه A مسابقات را تشکیل می‌دهند که احتمالاً شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد نخواهند داشت.

 

اما دیدار بین دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن به دلایل مختلفی از جذابیت و اهمیت بالایی برخوردار است. دو تیم فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز با یکدیگر رو در رو شده بودند که در آن مسابقه شاگردان پپ گواردیولا در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت حریف خود را شکست داده و راهی فینال شدند؛ موضوعی که می تواند برای PSG به یک انگیزه مضاعف به منظور گرفتن انتقام از سیتیزن ها تبدیل شود.

 

 

1637499

 

 

یکی دیگر از جذابیت های این بازی به تقابل پپ گواردیولا و لیونل مسی بازمی گردد؛ کسانی که در کنار یکدیگر یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه بارسلونا را رقم زدند اما حالا دیگر هیچ کدام از آن ها در این تیم نیستند. این دو پیش از این و زمانی که گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت نیز با یکدیگر روبرو شده بودند و قطعاً تقابل این فصل آنها نیز بسیار جذاب خواهد بود.

 

از طرف دیگر شایعات زیادی مطرح شده مبنی بر این که کریستیانو رونالدو در آستانه انتقال به منچستر سیتی قرار گرفته و این مسئله طی روزهای آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد. در واقع اگر چنین اتفاقی رقم بخورد برای دومین فصل متوالی تیم های مسی و رونالدو در در یک گروه قرار خواهند گرفت؛ درست مثل پارسال که یوونتوس و بارسا با هم همگروه شدند. البته این فعلا یک گمانه‌زنی است و مشخص نیست که چه آینده ای در انتظار فوق ستاره پرتغالی خواهد بود.

 

 

1637498

دیدگاه‌ها