کد خبر : 1776118 | 04 شهریور 1400 ساعت 22:27 | 36.9K بازدید | 2 دیدگاه

نبرد دوباره یونایتد و ویارئال

شیاطین سرخ انتقام فینال تلخ را می‌گیرند؟ (عکس)

منچستر یونایتد و ویارئال در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر همگروه شدند.

شیاطین سرخ انتقام فینال تلخ را می‌گیرند؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب بالاخره انتظارها پایان یافت و قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل جدید انجام شد. در گروه F مسابقات منچستر یونایتد با تیم های ویارئال، آتالانتا و یانگ بویز همگروه شد؛ گروهی که به دلایل مختلف از جذابیت‌های زیادی برخوردار است.

 

اما به طور قطع مهمترین جذابیت گروه F فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به تقابل دو تیم منچستر یونایتد و ویارئال بازمی‌گردد؛ تیم هایی که فصل گذشته در رقابت های لیگ اروپا و فینال آن مقابل یکدیگر قرار گرفتند اما حالا باید در مرحله گروهی چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر بروند.

 

در حالیکه بسیاری تصور می‌کردند منچستر یونایتد در فینال فصل گذشته لیگ اروپا با غلبه بر ویارئال به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، این تیم اونای امری بود که موفق شد در ضربات پنالتی حریف انگلیسی خود را شکست دهد و جام را بالای سر ببرد تا یک ناکامی بزرگ برای شیاطین سرخ رقم خورد.

 

 

1637511

 

1637513

 

 

حالا اما نبرد منچستریونایتد و ویارئال می تواند یک مسابقه انتقامی برای اوله گنار سولسشر و تیمش تلقی شود و قطعا آنها انگیزه زیادی برای غلبه بر تیم اونای امری خواهند داشت. از طرف دیگر ویارئال هم می‌خواهد ثابت کند که پیروزی برای یونایتد در فینال لیگ اروپا هرگز اتفاقی نبوده است.
همچنین در این گروه نباید به سادگی از کنار نام آتالانتا نیز عبور کرد که در فصول قبل لیگ قهرمانان اروپا شگفتی‌ساز ظاهر شده و نمایش های قابل احترام ارائه داده است.

 

 

1637512

دیدگاه‌ها