کد خبر : 1776358 | 06 شهریور 1400 ساعت 11:28 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

همکاری در رده بزرگسالان و پایه خواهد بود؛

استیلی: جوان‌ها برای درس و فوتبال به اسپانیا می‌روند

حمید استیلی از انتقال بازیکن از ایران به اسپانیا با امضای قرارداد همکاری گفت.

استیلی: جوان‌ها برای درس و فوتبال به اسپانیا می‌روند

به گزارش ورزش سه، حمید استیلی در حاشیه امضای قرارداد باشگاه احسان ری تهران با جوونتود تورمولینوس، در میان خبرنگاران حضور یافت و در این خصوص توضیح داد: اتفاق خوبی است برای فوتبالمان. من از دوستانم که در اسپانیا باشگاه لیگ سه ای داشتند، خواهش کردم بتوانند با تیم احسان ری که جزو قدیمی‌ترین تیم‌های جنوب شهر است و بالغ بر ۳۰ سال است وجود دارد، همکاری کنند و استعدادهای درخشان این تیم را به اسپانیا ببرند و آنجا هم آموزش فنی ببینند و هم به پیشرفت درسی برسند و افتخاری برای ایران باشند.

 

وی با اشاره به شکل قرارداد اظهار داشت: قرارداد باشگاه با این باشگاه است. هم در رده بزرگسالان خواهد بود و هم پایه. هم درباره بازیکنان خواهد بود و هم مربی و مدرس. قرارداد دو ساله خواهد بود و اگر شرایط خوب باشد، برای سالیان سال ادامه خواهد داشت.

 

او در مورد اهدافی که این همکاری دنبال می‌کند گفت: خیلی ها آمدند و صحبت کردند و امیدوارم ما بتوانیم کاری برای جوانان کنیم. زمان ما شاید این شرایط نبود، الان این شرایط هست و انگیزه‌ای خواهد بود. شما بازی این جوانان را ببینید که امروز چه انگیزه‌ای دارند. امیدوارم بازیکنان نخبه بتوانند از آبروی ایران دفاع کنند.

 

استیلی همچنین افزود: هدف اصلی ما دیده شدن جوانان است و امیدواریم بازیکنان جوان و نخبه را باوجود این که در تهران به فوتبال جوانان اهمیت نمی‌دهند، به آنها کمک کنیم. باید با فدراسیون و وزارت ورزش ارتباط داشته باشیم چون فوتبال مثل یک زنجیر است. 

 

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با اشاره به انتخاب سجادی به عنوان وزیر ورزش عنوان کرد: جا دارد حضور آقای سجادی که از بدنه ورزش است و تحصیل کرده است و هم جوان است. امیدوارم در کنار ایشان هم افراد کارآمد باشند و به ایشان کمک کنند تا شرایط فوتبال ما بهتر شود. امیدوارم افراد کنار آنها وفادار باشند و تعهد و تخصص داشته باشند و کمک کنند.

دیدگاه‌ها