کد خبر : 1776520 | 06 شهریور 1400 ساعت 22:34 | 38.9K بازدید | 5 دیدگاه

مهاجم برزیلی قبل از پایان نیمه تعویض شد؛

آیا فیرمینو به آخر خط رسیده است؟

مهاجم برزیلی تیم لیورپول بعد از اینکه نتوانست عملکرد خوبی در نیمه اول بازی امروز داشته باشد، تعویض شد.

آیا فیرمینو به آخر خط رسیده است؟

به گزارش ورزش سه، جدایی حداقل دو نفر از بین سه ستاره مثلث خط حمله لیورپول شایعه ای است که در فاصله یک فصل تا پایان قرارداد آنها به گوش می رسد. در این میان با توجه به عملکرد فیرمینو، جدایی او محتمل تر از مانه و صلاح به نظر می رسد و طی هفته های اخیر هم بسیاری از رسانه ها از جمله اتلتیک نیز به جدایی ستاره برزیلی حتی در این فصل اشاره کرده کرده اند.

 

عملکرد درخشش دیوگو ژوتا در فصل قبل باعث شده تا لیورپولی ها دغدغه زیادی از بابت جدایی احتمالی فیرمینو نداشته نداشته باشند؛ بازیکنی که در دقیقه 44 بازی حساس امروز مقابل چلسی جای فیرمینو را در زمین گرفت.

 

1638215

 

یورگن کلوپ که تیمش با یک گل از چلسی عقب افتاده بود به قدری از عملکرد فیرمینو ناراضی بود که حتی چند دقیقه تا پایان نیمه اول هم صبر نکرد و او را در آخرین دقیقه بازی از زمین خارج کرده و ژوتا را جانشنی اش کرد. اتفاقی که به نظر می رسد با توجه به شرایط مهاجم برزیلی و نارضایتی هواداران، او را به بیشتر به آخر خط در لیورپول نزدیک کرد.

 

واکنش هواداران لیورپول هم به عملکرد فیرمینو در این بازی اصلا جالب نبود و بسیاری از آنها با الفاظی رکیک او را مورد حمله خود قرار داده و تعویض شدنش در دقایق پایانی نیمه اول را تایید کردند. جالب اینجاست که لیورپول خیلی زود پس از این تعویض به گل تساوی دست یافت. این دیدار در نهایت با پنالتی ثانیه های واپسین صلاح 1-1 در نیمه اول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها