کد خبر : 1776601 | 07 شهریور 1400 ساعت 11:20 | 27.7K بازدید | 3 دیدگاه

خشم هواداران چلسی از تصمیمات آنتونی تیلور (عکس)

هواداران عصبانی چلسی پس از اخراج ریس جیمز برابر لیورپول، بار دیگر در حال شمارش تعداد تصمیمات اشتباه آنتونی تیلور علیه این تیم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، جیمز پس از این که با برخورد توپ به دستش مانع از ورود آن به دروازه شد، کارت قرمزی را از داور بازی دریافت کرد. این بازیکن 21 ساله از این تصمیم شوکه به نظر می‌رسید و در نهایت محمد صلاح توپ را وارد دروازه کرد تا بازی به تساوی 1–1 برسد. هواداران و بازیکنان این تیم به شدت از تصمیم تیلور عصبانی هستند و این اولین باری نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. تیلور قضاوت فینال جام حذفی 2020 را سوت زد که در جریان آن چلسی پس از اخراج سختگیرانه متئو کواچیچ برابر آرسنال شکست خورد. امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان توپچی‌ها، نیز توپ را در بیرون از محوطه جریمه مهار کرد اما با جریمه‌ای روبرو نشد.


 بعضی از مواردی که هواداران چلسی به آن اعتراض دارند به سال 2014 برمی‌گردد و این نشان می‌دهد که حالا هفت سال است که آنها از عملکرد و تصمیمات آنتونی تیلور عصبانی هستند. تعدادی از آنها با انتشار توییت‌هایی مدعی شدند که 21 اشتباه داوری از سوی تیلور در برابر چلسی صورت گرفته و این داور را متهم کردند که روز گذشته پس از تذکر کمک داور ویدیویی، صحنه برخورد توپ به دست جیمز را به خوبی بررسی نکرده است.

 

1638396

این کاربر با انتشار تصاویری از دیدارهای چلسی که آنتونی تیلور قضاوت آن را برعهده داشت، نوشت:" چطور او اجازه دارد بازی‌های ما را داوری کند؟"


 

در میان اشتباهات سال‌های گذشته این داور، آنها همچنین به صحنه خطای هیونگ مین سون روی آنتونی رودیگر اشاره کردند که تیلور تصمیم گرفت او را با کارت قرمز جریمه نکند، تصمیمی که در نهایت از سوی کمک داور ویدیویی تغییر کرد تا با اخراج بازیکن تاتنهام همراه شود.  آنها به دیداری برابر منچستریونایتد نیز اشاره کردند که در آن فرد در شلوغی محوطه جریمه روی سزار آسپیلیکوئتا خطا کرده بود اما تیلور که در این توییت روی محل تولدش که شهر منچستر بوده تاکید شده، خطای مدافع چلسی را روی این صحنه اعلام کرده و ضربه آزاد به سود یونایتد گرفت.

 

1638397

 

صحنه عجیب دیگری که از سوی هواداران چلسی در میان اشتباهات سال‌های گذشته به آن اشاره شده باز هم در دیدار برابر تاتنهام بوده که دله الی با حرکتی عجیب و شبیه به مسابقات بوکس روی کواچیچ خطا کرد اما آنتونی تیلور در اقدامی عجیب خطای کواچیچ را اعلام کرده و به او کارت زرد داد.
حالا لیورپول و چلسی در حالی به وقفه دیدارهای ملی می‌روند که هنوز در این فصل مسابقات لیگ برتر شکستی را پذیرا نشده‌اند.

 

1638394

دروازه‌بان آرسنال با مهار توپ خارج محوطه جریمه، یک موقعیت گل را از چلسی گرفت؛ اتفاقی که می‌توانست یک کارت قرمز برای او به همراه داشته باشد اما آنتونی تیلور بدون استفاده از VAR، دستور به ادامه کار داده بود.

دیدگاه‌ها