کد خبر : 1776648 | 07 شهریور 1400 ساعت 14:50 | 226.9K بازدید | 11 دیدگاه

رئال دست به دامان کیا جورابچیان

معجزه‌گر ایرانی؛ مامور انتقال امباپه از پاریس به رئال

پاری سن ژرمن به 2 پیشنهاد رئال برای کیلیان امباپه پاسخ نداده و حاضر به مذاکره نیست. رئال به عنوان آخرین راهکار، کیا چورابچیان را مامور کرده تا راهی برای رهایی دادن امباپه از پاریس پیدا کند.

معجزه‌گر ایرانی؛ مامور انتقال امباپه از پاریس به رئال

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات بزرگ همواره به ایجنت ها و نیز دلالان خبره نیازمند است و مدیرانی که روش مذاکره و گفت و گو را بلد باشند. در مورد انتقال کیلیان امباپه اما به نظر می رسید همه چیز ساده تر خواهد بود ولی در عمل چنین نشد.

فعلا راه گفت و گو بین رئال و پی اس جی بسته است و باشگاه پاریسی حاضر به مذاکره نیست تا رئال مادرید و مدیرانش دست به دامان یک مدیر برنامه ایرانی مشهور یعنی "کیا جورابچیان" شوند. کیا حالا تنها امید رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه و رهایی دادن او از قفس طلایی پی اس جی است. ستاره ای که بی تاب پیوستن به رئال است ولی پی اس جی حاضر نیست حتی با رئال مادرید باب مذاکره را باز کند.

 

 

1637692

 

 

ایجنت ایرانی به این مشهور است که در مذاکرات به بن بست خورده، معجزه می کند و در این راه تخصصی ویژه دارد. او که مدیر برنامه های فیلیپ کوتینیو، ریاض محرز و بسیاری دیگر از ستاره های فوتبال است، از سوی رئال مادرید ماموریت پیدا کرده تا پی اس جی را پای میز مذاکره بیاورد.

جورابچیان به واسطه همکار برزیلی اش برتولوچی، مدیریت برنامه های بسیاری از فوتبالیست های برزیلی از جمله مارکینیوش، دیه گو کارلوس، ریچارلیسون و متئوس کونیا را برعهده دارد.

هرجا نقل و انتقالاتی به مشکل بر می خورد، می توان روی جورابچیان حساب کرد و رئال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

 

1638484

 

 

وضعیت انتقال امباپه به رئال از خوشبینی به یک بدبینی مفرط رسیده و در حالی که پنجشنبه شب به نظر چراغ سبز پی اس جی برای مذاکره دریافت شده بود، همه چیز پیچیده شد و تا به امروز از باشگاه پاریسی خبری دریافت نشده است.

هواداران رئال روز جمعه تصور می کردند، انتقال امباپه قریب الوقوع است و حتی رسانه ها خبر از زمان معارفه ستاره فرانسوی می دادند اما حالا بسیاری ناامید شده اند.

 

 

1638450

 

 

لوپاریزین نشریه فرانسوی نزدیک به پی اس جی امروز عصر را بسیار تعیین کننده می داند. زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات نمانده(سه شنبه شب) و باید دید ایجنت ایرانی می تواند تا امشب پی اس جی را راضی به مذاکره با رئال کند یا خیر.

ارتباط دو باشگاه که بسیار خوب بود، حالا صدمه دیده و ماموریت کیا جورابچیان این است که بتواند راه حلی برای ارتباط مجدد مادرید و پاریس پیدا کند. رئال تا دوشنبه ساعت 18 به پی اس جی برای پاسخگویی مهلت داده ولی اگر امباپه امشب برابر رنس به میدان برود، به نظر باید همه چیز را تمام شده دانست، مگر اینکه جورابچیان بتواند معجزه کند.

 

 

1638485

 

 

رئال می داند که اگر امباپه را امسال جذب نکند، این بازیکن تا ژانویه روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت؛ یعنی زمانی که بازیکن با مجوز فیفا قادر به مذاکره با رئال خواهد بود. بدیهی است که پی اس جی تا ژانویه فشارها روی امباپه برای تمدید را مضاعف خواهد کرد و شاید در نهایت به تسلیم شدن بازیکن منجر شود. با علم به این موضوع، رئال هر طور شده قصد دارد انتقال امباپه را همین تابستان نهایی کند ولی پاریس فعلا همه راه ها را مسدود کرده است.

این مسیر به لطف ایجنت ایرانی باز می شود؟

 

 

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها