کد خبر : 1776719 | 07 شهریور 1400 ساعت 19:35 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

فلیک: دو رابط اصلی در بایرن مونیخ دارم

هانسی فلیک، سرمربی فعلی تیم ملی آلمان مدعی شد علیرغم شایعات مشکلی با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ ندارد.

فلیک: دو رابط اصلی در بایرن مونیخ دارم

به گزارش "ورزش سه"، دوران فوق العاده و موفقیت آمیز هانسی فلیک در بایرن مونیخ کمتر از دو سال تمام شد و بسیاری اختلافات او با حسن صالح حمیدزیچ را عامل اصلی جدایی این سرمربی باتجربه می دانند. هانسی فلیک که حالا هدایت تیم ملی آلمان را به عهده گرفته، مدعی شد حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان دو رابط اصلی او در باشگاه بایرن مونیخ با نیمکت تیم ملی آلمان هستند.

 

هانسی فلیک گفت: "بازگشت احتمالی ماریو گوتزه؟ من با ماریو گوتزه مانند بازیکنان دیگری که دعوت نشده بودند صحبت کردم. آنها می دانند که دعوت نشدن به این معنی نیست که آنها به طور کامل از لیست من کنار گذاشته شده اند. ما خواهیم دید که در ماه اکتبر کدام بازیکنان به تیم ملی آلمان دعوت می شوند.

 

1604234

 

دعوت نکردن از لروی سانه؟ وقتی هدایت تیمی بر عهده شماست باید تصمیم بگیرید. من همیشه به لروی درباره تصمیماتی که می گفتم  صحبت می کرد و او نیز این مسائل را درک می کرد. هیچ گونه کینه و دلخوری بین ما وجود ندارد و برعکس، ما کاملا یکدیگر را مورد ستایش قرار می دهیم. لروی سانه مدت ها مصدوم بود و همه می دانیم که او برای بازگشت به سطح گذشته خود به زمان نیاز دارد. او در بایرن و تیم ملی مورد حمایت همه قرار دارد.

 

رابطه با حسن صالح حمیدزیچ؟ من دو سال فوق العاده را در بایرن مونبخ سپری کردم. البته شرایط همیشه هموار و خوب پیش نمی رود، اما آن دوران برای من بسیار خوبی بود. یولیان ناگلزمان و صالح حمیدزیچ رابط های من در بایرن برای تیم ملی هستند، زیرا ما بازیکنان زیادی در ترکیب این تیم داریم."

دیدگاه‌ها