کد خبر : 1776888 | 08 شهریور 1400 ساعت 15:50 | 60.6K بازدید | 7 دیدگاه

نه حرفی و نه شورشی بر علیه امیر

ما این بازی را می‌بازیم؛ آقای امباپه چرا حرف نمی‌زنی؟

خیلی‌ها می گویند امباپه در یک‌قدمی رئال است ولی تنها واقعیت امر این است که او شب گذشته در ترکیب پی اس جی بازی کرد، دو گل زد و سپس در اینستاگرامش نوشت:« شب کاملی بود».

ما این بازی را می‌بازیم؛ آقای امباپه چرا حرف نمی‌زنی؟

به گزارش "ورزش سه"، از مادرید تا پاریس همه در حال حرف زدن و گمانه زنی در مورد کیلیان امباپه هستند. نزدیکان امباپه، کسانی که از او دور هستند، دوست داران رئال و پی اس جی، خبرنگاران، همه و همه در حال حرف زدن در مورد انتقال امباپه از پی اس جی به رئال هستند و هر کسی برداشت خود را در این زمینه دارد ولی واقعیت این است که در این زمینه اطلاعات خوب بسیار بسیار اندکی موجود است.

 

 

1638802

 

 

اظهارنظرها بازتاب داده می شوند ولی تنها واقعیت امر این است که امباپه شب گذشته در ترکیب پی اس جی برابر رنس بازی کرد، دو گل زد و سپس در اینستاگرامش نوشت:« شب کاملی بود.»

یک عده می گویند او در آستانه پیوستن به رئال است و عده ای دیگر می گویند برای امیر قطر پول رئال مهم نیست و امباپه را واگذار نخواهد کرد.

 

 

1635802

 

 

تنها حقیقت موجود این است که زمان در حال سپری شدن است و بازیکن همچنان پیراهن آبی را به تن دارد. می گویند امباپه علاقه مند به بازی در رئال است ولی هرگز هیچ چراغ سبزی از سوی او به رئال دیده نشده است.

به شخصه تردید ندارم که امباپه دوست دارد برای رئال بازی کند و این علاقه قلبی اوست ولی در اینگونه نقل و انتقالات و مذاکرات مهم، طبیعی این است که از خود بازیکن نیز تلاشی دیده شود. فشاری از موضع بالا برای جدایی یا یک اظهارنظر علنی تا ثابت شود که تمایل قلبی او جدایی است ولی تا به اینجا شور و شوق امباپه خرج تیمی شده است که با آن قرارداد دارد.

هیچ فشاری از سوی امباپه دیده نمی شود و این برایم بسیار عجیب است. چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ چرا همه حرف می زنند به غیر از خود امباپه؟

 

 

1638779

 

 

از شما خوانندگان می پرسم که در طی این همه سال شاهد نقل و انتقالات بزرگی بزرگی در رئال بوده اید، آیا متد انتقالات و مذاکره در حال عوض شدن است یا اینکه وقتی با یک پولدار واقعی وارد مذاکره می شوید، کسی که برایش پول در درجه دوم اهمیت قرار دارد، دیگر روش های قدیمی به کار نمی آیند؟

نمی بینم که امباپه علنی هیچ فشاری برای جدایی بیاورد، نه شورشی و نه هیچ حرکتی که باعث آشفتگی امیر قطر شود. نمی خواهد یا نمی تواند؟ تصور می کند شورش هیچ اثری ندارد یا اینکه اثر معکوس خواهد گذاشت؟ هر چه است اینکه ما در حال شکست خوردن هستیم.

 

 

1638809

 

 

خوش شانسیم که هنوز ساعاتی تا پایان انتقالات تابستانی باقی مانده ولی همه چیز سنگین و کند می گذرد. هر کسی حرفی می زند ولی تعداد کسانی که می دانند این ماجرا به کجا ختم می شود، بسیار بسیار اندکند. شاید هم این فصل اول داستانی است که قرار است ژانویه به اتمام برسد و اینطور به ما وانمود می کنند که تابستان در حال پایان است.

نمی دانم، ولی حرفی و حرکتی از سوی امباپه، چه خوب و چه بد، مسئولیتی است که متوجه اوست، اینطور نیست؟

 

آمالیو موراتایا :مارکا

دیدگاه‌ها