کد خبر : 1776982 | 08 شهریور 1400 ساعت 22:40 | 55.7K بازدید | 11 دیدگاه

اتهام سرمربی سوریه به کمک AFC به ایران!

نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه با اعتراض به میزبانی ایران در تهران، اعتقاد دارد AFC در این زمینه بی طرف عمل نکرده است!

اتهام سرمربی سوریه به کمک AFC به ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه در نخستین بازی خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، روز پنج شنبه به مصاف تیم ملی ایران می رود. کاروان این تیم عصر امروز به تهران رسید اما سرمربی سوری ها در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال این کشور، به میزبانی ایران معترض شد.


نزار محروس سرمربی سوریه در گفتگو با مرکز رسانه ای فدراسیون فوتبال سوریه گفت: لیست تیم ملی شامل 42 بازیکن بود و به دلیل غیبت بازیکنان موثر به دلیل مصدومیت به 33 نفر کاهش یافت. ضمن اینکه اردوی تیم ملی در کشور قطر خوب بود به ویژه دیدار دوستانه با الجزایر که به روند آمادگی تیم کمک کرد.


وی ادامه داد: در اختیار داشتن خلیل الیاس در دیدارهای برابر ایران و امارات دشوار به نظر می رسد زیرا این بازیکن هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. در حالی که عبدالرحمن الویس در دوحه به ما ملحق شد و بازیکن خوبی است. ایاز عثمان از نظر فنی آماده نیست و شش بازیکن دیگر نیز به صورت جداگانه در تهران به ما ملحق می شوند.


سرمربی تیم ملی سوریه در ادامه با اعتراض به میزبانی ایران ادامه داد: در ایران ویروس کرونا به شکل گسترده ای شیوع پیدا کرده ضمن اینکه فناوری کمک داور ویدیویی نیز در ورزشگاه آزادی وجود ندارد. AFC از استانداردهای دوگانه استفاده می کند، زیرا بازی استرالیا به دوحه منتقل شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم گیری هایش بی طرف عمل نمی کند.


پیش از این نیز فدراسیون فوتبال سوریه با ارسال نامه هایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنان فیفا، درخواست کرده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم وجود VAR در استادیوم آزادی، مکان بازی ایران و سوریه تغییر پیدا کند که این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها