کد خبر : 1777030 | 09 شهریور 1400 ساعت 09:34 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ منفی اتلتیکو به پیشنهاد بارسلونا برای فلیکس

اتلتیکو مادرید پیشنهاد بارسلونا برای جذب قرضی ژائو فلیکس را رد کرده و حاضر به مذاکره در این باره در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات نشد.

پاسخ منفی اتلتیکو به پیشنهاد بارسلونا برای فلیکس

به گزارش "ورزش سه"، این پیشنهاد از طریق ژرژ مندس، مدیربرنامه این بازیکن، مطرح شد و بارسایی‌ها علاقه زیادی نسبت به بازیکنی که پیش از این یکی از اهداف آنها بود ابراز کردند. اما اتلتیکو مادرید نیازی به فروش بازیکن ندارد، فلیکس را ستاره اصلی آینده باشگاه می‌داند و بنابراین به صدور اجازه جدایی چنین استعدادی در فاصله کمتر از 24 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات حتی فکر هم نمی‌کند.

اتلتیکو مادرید به بارسلونا و مندس خبر داده که فروش فلیکس جز گزینه‌های آنها در این بازه زمانی نیست چرا که این تیم به دنبال کسب دومین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لالیگا است. بنابراین پیش بینی می‌شود که پیشنهاد رونالد کومان و همکارانش منجر به انتقال این بازیکن نخواهد شد.

 

1639024

 

بازیکن 21 ساله پرتغالی با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو به اسپانیا منتقل شد و از آن زمان یکی از بازیکنان ثابت تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه بوده است. او در 58 بازی لالیگا 13 گل به ثمر رسانده و شش پاس گل ارسال کرده است. او همچنین در سطح ملی نیز با پیراهن تیم ملی پرتغال به میدان می‌رود. با این حال فلیکس هنوز درخشش خاصی را با پیراهن اتلتیکو به نمایش نگذاشته و هر دو طرف امیدوار هستند که این فصل همان فصل اوج گیری او در اسپانیا باشد.

دیدگاه‌ها