کد خبر : 1777068 | 09 شهریور 1400 ساعت 12:15 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

مهدوی‌کیا به ایران رسید؛ جلسه فوری در فدراسیون

مهدی مهدوی کیا برای هدایت تیم امید وارد تهران شده است و هم اکنون درفدراسیون فوتبال مشغول برنامه ریزی برای تیم امید است.

مهدوی‌کیا به ایران رسید؛ جلسه فوری در فدراسیون

 

به گزارش "ورزش سه"، او در مذاکرات تلفنی با عزیزی خادم و هم چنین کامرانی فرد برای هدایت تیم امید به توافق رسیده است و قرار است تا المپیک پاریس هدایت تیم امید را بر عهده داشته باشد. این بدین معنی است که مهدی مهدوی کیا با هر نتیجه ای در مسابقات پیش رو قهرمانی زیر 23 سال آسیا در راس کادر فنی تیم امید باقی خواهد ماند. بر اساس توافقات به دست آمده میان مهدی مهدوی کیا و هم چنین فدراسیون فوتبال در مسیر هدایت تیم امید چند مربی آلمانی به مهدی کمک خواهند کرد.

 

تیم ملی امید آبان ماه در شهر دوشنبه تاجیکستان با تیم میزبان – نپال و لبنان بازی خواهد کرد. این مسابقات تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود و مهدی مهدوی کیا پیشنهاد داده است با بازیکنان زیر 21 سال در این مسابقات حاضر شود. یعنی همان بازیکنانی که در مقدماتی المپیک پاریس قادر به همراهی تیم ملی امید خواهند بود. در صورت قبول این پیشنهاد از سوی فدراسیون فوتبال بازیکنان متولد یازدهم دی 79 به بالا به اردوی تیم ملی امید دعوت خواهند شد در صورتی که اگر مهدی مهدوی کیا تصمیم بگیرد با بازیکنان زیر 23 سال وارد بازی ها شود بازیکنان متولد 11 دی 77 به بالا هم شانس حضور در اردوی تیم امید را خواهند داشت.

 

در ساعات آینده جزییات توافق مهدی مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال رسانه ای خواهد شد. پیش بینی می شود به زودی تمرینات تیم امید زیر نظر مهدی مهدوی کیا آغاز شود به این خاطر که فدراسیون فوتبال باید 5 مهر 50 بازیکن را در لیست تیم ملی امید برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ریجستر کند.

دیدگاه‌ها