کد خبر : 1777124 | 09 شهریور 1400 ساعت 17:45 | 35.4K بازدید | 2 دیدگاه

کدام خرید این تیم فاجعه بار نبوده؟

طغیان تند مدیر ایرانی علیه عملکرد آرسنال!

کیا جورابچیان، مدیر برنامه ایرانی ویلیان در مورد دوران دشوار این بازیکن در آرسنال صحبت کرد.

طغیان تند مدیر ایرانی علیه عملکرد آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان 33 ساله در تابستان گذشته و انتقالی رایگان از چلسی راهی آرسنال شد. ویلیان قراردادی سه ساله و با دستمزد 220 هزار پوندی در هفته امضا کرد، اما چند روز قبل و با زدن تنها یک گل در 37 بازی برای آرسنال از این تیم جدا شد. حالا کیا جورابچیان به انتقاد از وضعیت این باشگاه پرداخته و مدعی شد هیچ یک از خریدهای آرسنال در سال های اخیر موفق نبوده اند.

 

کیا جورابچیان گفت: "کدام خرید آرسنال در چند سال گذشته فاجعه بار نبوده است؟ من تنها به عنوان یک هوادار صحبت می کنم. وقتی ویلیان راهی آرسنال شد قرار بود مغر متفکر تیم میکل آرتتا باشد. سرمربی آرسنال چند بار با ویلیان صحبت کرده و به او گفت قرار است تاکتیک آرسنال حول محور این بازیکن بنا شود.

 

1636634

 

ویلیان از چلسی پیشنهاد تمدید برای دو سال دیگر را داشت، اما او قراردادی سه ساله می خواست و به همین دلیل راهی آرسنال شد، اما متاسفانه این انتقال برای او نتیجه ای نداشت و من فکر نمی کنم این مورد تنها در خصوص ویلیان رخ داده باشد. مواردی در آرسنال اشتباه پیش می رود و این تنها یک تکه از پازل است.

 

هیچ کس آرتتا را مقصر نمی داند و همه می خواهیم آرتتا خوب کار کند. حتی هواداران نیز ممکن است در حال حاضر ناراضی باشند، اما آنها نیز بهترین ها را برای باشگاه آرسنال می خواهند و ویلیان نیز چنین آرزویی دارد.

 

ویلیان بابت این انتقال به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، اما هیچ یک از مواردی که به او پیشنهاد شد در این تیم عملی نشد. من با آرتتا و ادو ملاقات داشتم، آنها توضیح دادند که شرایط خوب پیش نرفته و من با ویلیان صحبت کردم. فکر نمی کنم ماندن فقط به صرف حضور در آرسنال به نفع هیچ یک از طرفین بود."

دیدگاه‌ها