کد خبر : 1777247 | 10 شهریور 1400 ساعت 11:49 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

پی‌اس‌جی-رئال؛ رقابت بر سر امباپه ادامه دارد

مدیران رئال مادرید در تلاش هستند که با امضای پیش قراردادی در ماه‌های پیش رو امباپه را به صورت رایگان در پایان فصل به خدمت بگیرند و از سوی دیگر پاری سن ژرمن نیز به طور جدی برای تمدید قرارداد این بازیکن اقدام خواهد کرد.

پی‌اس‌جی-رئال؛ رقابت بر سر امباپه ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد امباپه و پی اس جی کمتر از یک فصل دیگر باقی مانده و این بازیکن در تابستان سال آینده بازیکن آزاد خواهد شد. پی اس جی تابستان امسال تمامی پیشنهادات رئال مادرید برای جذب ستاره فرانسوی از جمله پیشنهاد 220 میلیون یورویی را رد کرد تا او همچنان به حضور در این تیم ادامه دهد.

 اما به نظر می‌رسد که رئال قصد دارد در ماه‌های پیش رو تدابیری اتخاذ کند تا از حضور این بازیکن در پایتخت اسپانیا پس از پایان فصل جاری مطمئن باشد. امباپه از مدت‌ها قبل به هدف اول رئال مادرید تبدیل شده و این تیم تصمیم دارد که دوران جدیدی را با حضور او در پایتخت اسپانیا رقم بزند. لو پاریسین خبر داده که مدیران باشگاه اسپانیایی منتظر اول ژانویه 2022 هستند تا پیش قرارداد رسمی خود با امباپه را به امضا برسانند.

 

1637694

 

با این حال گفته می‌شود که پاری سن ژرمن نیز هنوز امید خود برای تمدید قرارداد با امباپه را علیرغم رد دو پیشنهاد هنگفت از دست نداده است. آنها موفق شدند ستاره خود را در این پنجره نقل و انتقالاتی حفظ کنند و قدم بعدی برای آنها تمدید قرارداد با این بازیکن است که ماه‌هاست برای پیشبرد آن مشغول مذاکره هستند. تیم فرانسوی پیش از این قراردادی کوتاه مدت تا سال 2024 با دستمزد سالانه 45 میلیون یورو را به این بازیکن پیشنهاد کرد که مورد موافقت قرار نگرفت. حالا آنها قصد دارند در هفته‌های پیش رو پیشنهادی با مبلغ مشابه اما پاداش امضای قرارداد نجومی به این بازیکن ارائه کنند که در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده است.

با توجه به پایان قرارداد امباپه در آخر فصل جاری، این بازیکن از اول ژانویه 2022 آزاد است تا به صورت رسمی و قانونی با هر باشگاهی مذاکره کرده و پیش قرارداد امضا کند و همین موضوع باعث خواهد شد تا رقابت پی اس جی و رئال مادرید برای امضای قرارداد با او ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها