کد خبر : 1777362 | 10 شهریور 1400 ساعت 20:40 | 17.4K بازدید | 10 دیدگاه

شاید بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کنم

هازارد: مردم فکر می‌کنند همیشه مصدوم هستم

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، درباره بدشانسی های خود طی دو، سه فصل گذشته صحبت کرده است.

هازارد: مردم فکر می‌کنند همیشه مصدوم هستم

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در تابستان سال 2019 با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست؛ با این حال ستاره بلژیکی از زمان انتقال به سانتیاگوبرنابئو نتوانست درخشش دوران حضور خود در چلسی را تکرار کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است.

 

 

1634912

 

 

هازارد حالا در جدیدترین مصاحبه ای که انجام داده می گوید: " من قرارداد پنج ساله با رئال مادرید امضا کردم که دو فصل ابتدایی آن خوب نبود و مصدومیت ها اذیتم کردند اما هنوز سه فصل دیگر باقی مانده تا بتوانم ارزش‌های خودم را اثبات کنم. امیدوارم شرایط عوض شود و یک روز صبح بیدار شوم و ببینم که در تمرینات احساس خوبی دارم.

 

من منتظر آن لحظه ای هستم که بتوانم دوباره ارزش‌های خودم را نشان دهم. رئال مادرید پول زیادی برای جذب من هزینه کرده و من می خواهم به نوعی پاسخ این مسئله را بدهم."

 

هازارد در ادامه گفت: " این یک واقعیت است که مردم فکر می‌کنند من همیشه مصدوم هستم اما اگر دوران حرفه ای من را مرور کنید بازیکنی وجود ندارد که به مدت 10 سال به اندازه من بازی کرده باشد. من کارهایی که باید را انجام می‌دهم و روزانه روی آمادگی جسمانی خود کار می کنم. از ابتدای فصل ما کار بزرگی را با مربی بدنساز خود انجام داده ایم. در حال حاضر اوضاع خوب پیش می رود و من احساس بهتری دارم اما هنوز به آرامش 100 درصدی نرسیده‌ام.

 

 

1598426

 

 

گاهی اوقات مصدومیت‌ها واقعاً سخت هستند. شما می خواهید بازی کنید و تمام تلاش تان را در باشگاه انجام می‌دهید اما همچنان احساس درد می‌کنید و این جزو بدترین لحظات است. گاهی اوقات درک این مسائل دشوار است. شما هر کاری که باید را انجام می دهید اما این مسئله نیز کمک‌تان نمی‌کند."

 

هازارد درباره آینده‌اش در تیم ملی بلژیک نیز گفت: " در حال حاضر این را می‌دانم که در جام جهانی قطر بازی خواهم کرد اما بعد از آن باید ببینم که شرایط چگونه رقم خواهد خورد و ممکن است که از تیم ملی خداحافظی کنم."

 

 

1615028

دیدگاه‌ها