کد خبر : 1777532 | 11 شهریور 1400 ساعت 21:40 | 44.8K بازدید | 9 دیدگاه

هافبک تیم ملی را با آمبولانس بردند؛

مصدومیت نگران کننده سرلک(عکس)

هافبک دفاعی تیم ملی ایران با آسیب دیدگی جدی در نیمه اول دیدار با سوریه مواجه شد.

مصدومیت نگران کننده سرلک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی امشب در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه قرار گرفته که در دقیقه ۲۸ این بازی با مصدومیت مواجه شد تا یک تعویض اجباری صورت بگیرد.

 

میلاد سرلک که در دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دو حضور تعویضی مقابل کامبوج و عراق داشت و در نیمه دوم به میدان رفته بود، در بازی امشب برابر تیم ملی سوریه با سرنوشت متفاوتی مواجه شد و این بار از زمین بیرون رفت.

 

 

 

 

 

این هافبک دفاعی پس از درخشش و نمایش خوبی که در پرسپولیس داشت، در تیم ملی نیز جایگاه ثابتی به دست آورد و مورد نظر دراگان اسکوچیچ قرار گرفت، اما با وجود اینکه نخستین بار در ترکیب ایران قرار گرفته و عملکرد نسبتا خوبی مقابل سوریه داشت، نتوانست تا پایان در زمین بماند.

 

در دقیقه ۲۷ مسابقه امشب تیم ملی ایران مقابل سوریه، میلاد سرلک قصد داشت در میانه زمین از عمر خربین توپ‌گیری کند که در این صحنه به شدت مصدوم شد تا از زمین بیرون برود و نتواند به بازی برگردد.

 

 

 

 

هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس پس از برخورد با مهاجم سرشناس تیم ملی سوریه به شدت از ناحیه سر که بر زمین برخورد کرده بود، آسیب دید و برای ثانیه‌هایی از حال رفت که همین اتفاق موجب شد بازیکنان ایران و سوریه شدیدا نگران وضعیت جسمانی سرلک شوند و از کادر پزشکی درخواست حضور در زمین را داشته باشند.

 

خربین که پس از خطایی که روی او اتفاق افتاد یک ضربه هم با کف پا به میلاد سرلک زد، در این صحنه به بازی برگشت، اما هافبک تیم ملی ایران با وجود درخواست کادر پزشکی برای خروج بازیکن با برانکارد، با پای خود از زمین خارج و با سعید عزت‌اللهی تعویض شد.

 

 

 

 

سرلک در حضور ۲۷ دقیقه‌ای خود در دیدار مقابل سوریه ۲۹ لمس توپ، ۲۱ پاس با دقت ۹۵ درصدی، یک توپ بلند صحیح، دو برتری در دوئل‌های زمینی، یک بار گرفتن خطا، یک تکل صحیح و دو بار جلوگیری از موقعیت‌های حریف داشت، اما فرصت حضور بیشتر برای او امکان نداشت.

 

هافبک دفاعی تیم ملی ایران پس از این مصدومیت جدی و در پایان نیمه اول برای بررسی بیشتر آسیب دیدگی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد تا از سر او عکس‌برداری شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها