کد خبر : 1777536 | 11 شهریور 1400 ساعت 21:51 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

حربه اسکوچیچ برای بردن سوریه

دراگان اسکوچیچ نیمه دوم دیدار برابر سوریه را با دو تغییر آغاز کرده است.

حربه اسکوچیچ برای بردن سوریه 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در شرایطی برابر سوریه در نیمه اول به تساوی بدون گل دست یافت که مالکیت 75 درصدی در بازی داشت ولی بهترین موقعیت بازی از آن سوریه بود و عمر خربین بود که می توانست در اوایل بازی دروازه بیرانوند را باز کند؛ با این حال ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه  راهی اوت شد.


برای تغییر این شرایط اسکوچیچ که تیمش را در نیمه اول با آرایش 1-3-2-4 وارد زمین کرده بود، در نیمه دوم دست به 2 تغییر زد و بر این اساس سامان قدوس و سلمان جعفری را از ترکیب بیرون آورد و میلاد محمدی و صالح حردانی جایگزین این دو بازیکن شدند.


با این دو تغییر صالح حردانی در پست دفاع راست بازی می کند و میلاد محمدی در دفاع چپ جایگزین وحید امیری شده است. ضمن  اینکه وحید امیری به پست هافبک هجومی رفته تا در آن منطقه از زمین بتواند با کارهای ترکیبی به باز شدن گره بازی کمک کند.


تیم ملی ایران به کسب سه امتیاز در اولین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی نیاز مبرم دارد و باید دید این تغییرات چه تاثیری در نتیجه بازی خواهند داشت.


گفتنی است در نیمه اول نیز میلاد سرلک به دلیل مصدومیت جای خود را به عزت اللهی داد تا اسکوچیچ تا دقیقه 46 سه تعویض خود را انجام داده باشد.

دیدگاه‌ها