کد خبر : 1777545 | 11 شهریور 1400 ساعت 22:21 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

دهمین گل ملی در بازی حساس؛

فریادهای علی جهان برای گل سه امتیازی (عکس)

علیرضا جهانبخش موفق شد مقابل سوریه با بازوبند کاپیتانی گل بزند.

به گزارش "ورزش سه"، ایران در اولین مسابقه دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر۲۰۲۲ در منطقه آسیا مقابل سوریه قرار گرفت. سوری‌ها از همان ابتدای کار با جنگ روانی و بازی فیزیکی سعی داشتند نبض بازی را در دست بگیرند و زمان بازی را به نفع خودشان سپری کنند.

 

 

 

 

 

ملی پوشان ایران که از ابتدا سعی داشتند قفل دروازه سوریه را باز کنند تا آنها از لاک دفاعی خارج شوند سرانجام در دقیقه ۵۵ با بازی‌سازی مدافعان خود به گل رسیدند. پاس بلند و خوب شجاع از خط دفاعی توپ را به نزدیک محوطه سوریه رساند و پس از آن با حرکت خوب حردانی و پاس علی قلی زاده از سمت راست در داخل محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید؛ این بازیکن با یک چرخش سریع توپ را به علیرضا جهانبخش فرستاد تا این بازیکن با یک ضربه کات دار دروازه سوریه را هدف بگیرد؛ ضربه کاپیتان تیم ملی پس از برخورد به کامل حمیشه وارد دروازه شد تا علی جهان یک گل ارزشمند دیگر را به نام خود ثبت کند.

 

 

 

 

 

جهانبخش که در این بازی بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته با این گل شب خوبی را سپری کرد و همانند بازی نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ که مقابل قطر گل زده بود پایش به گل‌زنی باز شد تا دهمین گل ملی خود را به ثبت برساند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها