کد خبر : 1777552 | 11 شهریور 1400 ساعت 22:48 | 24.3K بازدید | 3 دیدگاه

هوادارن یونایتد به سن کریس رونالدو توجه نمی‌کنند

پائولو دی کانیو، مهاجم سابق یوونتوس، حضور در منچستریونایتد را انتخابی خوب برای رونالدو می داند.

هوادارن یونایتد به سن کریس رونالدو توجه نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بعد از ابراز علاقه رونالدو برای جدایی از یوونتوس گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به منچستر سیتی قرار دارد اما به یکباره شرایط تغییر کرد و نهایتاً فوق ستاره پرتغالی به تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد بازگشت؛ جایی که سالها پیش در آن اوقات فوق العاده و خاطره انگیزی را سپری کرده بود.

 

پائولو دی کانیو، مهاجم سابق لاتزیو، میلان و یوونتوس، حالا در رابطه با انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد صحبت کرده و می‌گوید: " رونالدو به تیمی بازگشت که حرفه باورنکردنی خود را از آنجا آغاز کرده بود. او به عنوان یک فرد و فوتبالیست در منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن رشد کرد. با این حال باید همه چیز را در نظر گرفت. حتی اگر آنها به هم نیاز هم نداشته باشند اما این یک انتقال تجاری مناسب برای رونالدو و منچستر یونایتد است."

 

 

1638841

 

 

دی‌کانیو در ادامه گفت: 'از طرفی فصل گذشته برای کریستیانو فوق العاده بود و او 30 گل برای یوونتوس و ثمر رساند اما یک قهرمان به کسب جام ها احتیاج دارد. منچستریونایتد بهترین تیم برای رونالدو است چراکه در آنجا همه او را دوست دارند. هواداران به سن او نگاه نمی‌کنند و در واقع رونالدو اسطوره باشگاه است. این در واقع یک سرمایه گذاری برای باشگاه است و از سمت دیگر سولسشر باید او را مدیریت کند. البته باید منتظر ماند و دید که آیا رونالدو مانند زلاتان حضور دشواری را در منچستر یونایتد خواهد داشت یا خیر."

دیدگاه‌ها