کد خبر : 1777557 | 11 شهریور 1400 ساعت 23:03 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

این بار اما قوچی نبود؛

جهانبخش دوباره در بازی اول گل زد (عکس)

ستاره تیم ملی فوتبال ایران مثل 4 سال پیش در اولین بازی دور نهایی مقدماتی جام جهانی گلزنی کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد اولین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را با پیروزی یک بر صفر به سود خود به پایان برساند. علیرضا جهانبخش، ستاره ایران تیم فاینورد تک گل این بازی را برای تیم ملی کشورمان به ثمر رساند.

 

 

 

 

جهانبخش که کاپیتان تیم ملی در این دیدار بود، در دقیقه 55 روی پاس مهدی طارمی موفق شد دروازه سوریه را باز کند؛ ضربه او در میانه راه به حمیشه، مدافع تیم حریف هم برخوردی داشت اما وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام وینگر تیم ملی ایران را به عنوان زننده این گل درج کرده است.

 

با گلزنی در این دیدار، جهانبخش توانست خاطره شیرین 4 سال پیش را دوباره زنده کند. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 با نتیجه دو بر صفر از سد قطر در تهران گذشته بود. رضا قوچان نژاد در دقیقه 4+90 و علیرضا جهانبخش در دقیقه 11+90 دو گل تیم ملی را در آن دیدار به ثمر رسانده بودند.

 

 

 

 

 

به این ترتیب برای دومین دوره متوالی، تیم ملی فوتبال ایران در شب گلزنی علیرضا جهانبخش کار خود را در رقابت های مقدماتی جام جهانی شروع کرد؛ گلی که البته از اهمیت بیشتری نسبت به گل بازی با قطر برخوردار بود چرا که در بازی امشب دیگر قوچان نژادی حضور نداشت که پیش از جهانبخش دروازه حریف را باز کرده باشد.

 

دیدگاه‌ها