کد خبر : 1777599 | 12 شهریور 1400 ساعت 09:17 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

شیلی ۰-۱ برزیل؛ صدرنشینی مقتدرانه سلسائو

تیم ملی برزیل شب گذشته موفق شد با یک گل از سد شیلی عبور کند.

شیلی ۰-۱ برزیل؛ صدرنشینی مقتدرانه سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل که هر شش مسابقه قبلی خود در مقدماتی جام جهانی قطر را با پیروزی پشت سر گذاشته بامداد امروز مهمان شیلی بود و نهایتا موفق شد با یک گل از سد حریف خود عبور کند و سه امتیاز مهم دیگر را به دست بیاورد.

 

بازی دو تیم شیلی و برزیل در نیمه اول کم موقعیت دنبال شد و دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را به شکل ویژه ای تهدید کنند؛ موضوعی که باعث شد مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و برزیل با تعویض‌های که تیته انجام داد شرایط را به سود خود تغییر داد، تا این که در دقیقه 64 اورتون ریبیرو موفق شد دروازه شیلی را باز کند. ضربه نیمار در مصافی تک به تک توسط دروازه‌بان شیلی مهار شد اما توپ برگشتی توسط اورتون تبدیل به گل شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1640010

 

1640009

 

1640008

 

در ادامه مسابقه شیلی تلاش کرد که کار را به تساوی بکشاند اما توفیقی در این امر نداشت تا بازی با همان یک گل به سود برزیل خاتمه پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد شاگردان تیته هفتمین پیروزی پیاپی خود را در مقدماتی جام جهانی کسب کنند و بیش از پیش به حضور در این رقابت ها نزدیک شوند. همچنین شیلی با این شکست شش امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول قرار گرفت تا کار آنها برای صعود به جام جهانی دشوار شود.

 

 

1640007

دیدگاه‌ها