کد خبر : 1777642 | 12 شهریور 1400 ساعت 13:36 | 37.4K بازدید | 8 دیدگاه

ثبت رکورد بیشترین گل ملی رونالدو در گینس (عکس)

نام کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، به عنوان زننده بیشترین تعداد گل ملی در فوتبال مردان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

ثبت رکورد بیشترین گل ملی رونالدو در گینس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جدید منچستریونایتد چهارشنبه شب با دو گل دقایق 89 و 96 برابر ایرلند در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر مانع از شکست تیمش شد. اما این تنها دستاورد گل‌های او نبود و رونالدو موفق شد با این دو گل تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 111 رسانده و با عبور از علی دایی به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزن رده ملی در فوتبال مردان قرار بگیرد.

این بازیکن حالا با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر داد که رکورد جدیدش در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است. او در حالی که گواهینامه رسمی گینس را در این عکس در دست دارد نوشت:« با سپاس از رکوردهای جهانی گینس. این که تو را به عنوان رکوردشکنی جهانی بشناسند همیشه لذتبخش است. بیاید به تلاش برای ثبت آماری حتی بالاتر از این ادامه دهیم!»

 

1640107

 

رکورد بیشترین تعداد گل زده ملی در فوتبال مردان سال‌ها با 109 گل زده در اختیار علی دایی، ستاره سابق تیم ملی ایران، قرار داشت. رونالدو پس از شکستن این رکورد در پستی در صفحه اینستاگرام ضمن تقدیر از عملکرد درخشان شهریار فوتبال ایران، از احترامی که همیشه از سوی علی دایی دریافت کرده نیز سپاسگزاری کرد و مدعی شد که گاهی احساس می‌کرد شکستن رکورد ثبت شده از سوی او غیرممکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها