کد خبر : 1777694 | 12 شهریور 1400 ساعت 16:41 | 13.4K بازدید | 11 دیدگاه

شجاع- کنعانی؛ این زوج نفوذناپذیر(عکس)

دو مدافع میانی تیم ملی ایران مثل همیشه نمایش کم‌اشتباه و مطمئنی مقابل سوریه داشتند.

شجاع- کنعانی؛ این زوج نفوذناپذیر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی با یک گل از سد سوریه عبور کرد که برای چهارمین مسابقه پیاپی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و در سه دیدار طی این مدت با یک زوج مشترک در خط دفاعی، مانع از موفقیت مهاجمان حریف ازجمله بحرین، عراق و سوریه شود.

 

شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که در پرسپولیس هم تجربه بازی در کنار هم را داشتند و یکی از عوامل موفقیت این تیم در لیگ برتر و آسیا به شمار می‌رفتند، اکنون در باشگاه‌های متفاوتی در قطر عضویت دارند، اما همچنان در تیم ملی کنار یکدیگر بازی می‌کنند.

 

کادر فنی تیم ملی شب گذشته نیز برای سومین دیدار پیاپی از زوج شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان استفاده کرد که بهره‌مندی از این دو مدافع جنگنده و پرتلاش مانع از خلق بیش از یک موقعیت جدی داخل محوطه برای سوریه شد تا تیم ملی با یک برد ارزشمند کارش در مرحله مقدماتی جام جهانی را آغاز کند.

 

کنعانی‌زادگان در دیدار دیشب مقابل سوریه یک دفع توپ، یک شوت دفع شده، یک تکل موفق، ۶۱ لمس توپ، ۴۴ پاس با دقت ۸۴ درصدی، سه برتری در نبردهای زمینی، پنج پیروزی در دوئل‌های هوایی، یکبار گرفتن خطا و یک دریبل موفق داشت تا عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد.

 

 

شجاع هم در مسابقه‌ای که با یک خطای شدید یک کارت زرد دریافت کرد، دو دفع توپ، یکبار جلوگیری از گلزنی، یک تکل، ۵۱ پاس با دقت ۸۵ درصدی، هشت توپ بلند صحیح، دو برد در نبردهای زمینی، دو برتری در جدال‌های هوایی، یکبار گرفتن خطا و یک شوت خارج از چارچوب داشت تا با این بازی نقش موثری در بسته ماندن دروازه ایران مقابل سوریه ایفا کند.
 

 

دیدگاه‌ها