کد خبر : 1777711 | 12 شهریور 1400 ساعت 17:46 | 62.6K بازدید | 14 دیدگاه

او بازیکنان ایران را قبول نداشت 

انتقاد تند جانشین آلکنو از سرمربی روس

بهروز عطایی جانشین ولادیمیر آلکنو، انتقادات تندی از این مربی انجام داد.

انتقاد تند جانشین آلکنو از سرمربی روس 

به گزارش ورزش سه، بهروز عطایی، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که بعد از بازی های المپیک 2020 به عنوان جانشین ولادیمیر آلکنو کار خود را شروع کرد، در بخشی از گفت و گوی تلویزیونی امروز خود انتقادات تندی را علیه این مربی روس انجام داد. او در واکنش به نظر آلکنو در مورد لیگ ایران که سطح آن را پایین دانسته بود گفت: من موافق نیستم. بسیاری از صحبت های آقای آلکنو از سر فرار بود. خیلی زیبنده نیست که مربی همه چیز را این گونه نگاه کند. ما در دوره آقای ولاسکو هم هیچ یک از بازیکنان مان در خارج از کشور بازی نمی کردند و در دنیا بهترین عملکرد را داشتیم. این گونه نیست که موضوع را تفسیر کنند. او به زعم خودش تفسیر کرد و معنی اش این نیست که حرف درستی بود. 

 

وی در واکنش به اظهار نظر جنجالی آلکنو که گفته بود مربی که قول سکو و نتیجه بدهد شارلاتان است، گفت: من یک عالمه از رزنده مصاحبه دیده ام که گفته ما فقط برای قهرمانی می جنگیم. نمی دانم واقعا مترجم بد ترجمه می کند یا ایشان این گونه حرف می زند. شارلاتان یعنی چه!؟ من باید به بازیکنم یا مدیر باشگاهم چه بگویم؟ وقتی مدیر باشگاه بیشترین بودجه را برای تیم من می گذارد و قهرمانی می خواهد من باید چه بگویم؟ من قطعا می گویم که تمام تلاشم را می کنم؛ این یعنی شارلاتان بودن؟ 

 

سرمربی تیم ملی با اشاره به ادبیات آلکنو انتقادات خود از این مربی را ادامه داد: ایشان از ادبیات خوبی استفاده نکرد و بازیکنان ما را بعد از المپیک به شدت تحقیر کرد. ایشان اعلام کرد از گوجه، آب لیمو در نمی آید یا از لیمو آب گوجه در نمی آید! مفهوم جمله این است که او بازیکنان را قبول نداشت. خب شما قبول نداشتی چرا هدایت تیم را پذیرفتی؟ شما می دانستی که آرمان فدراسیون والیبال رفتن به جمع 4 تیم بود و ممکن بود که میسر نشود ولی باید تلاش می شد. شما بعد از المپیک گفتید که بازیکنان کیفیت نداشتند خب قبل از بازی ها می دانستید که ممکن است این اتفاق بیافتد. فکر می کنم ادبیاتی که آقای آلکنو در مورد والیبال ایران استفاده کرد درست نبود و به نوعی بازیکنان ما را تحقیر کرد. لیگ ما لیگ قابل قبولی است و به نظرم می تواند از لحاظ کیفیت جزو 10 لیگ برتر دنیا باشد؛ همان گونه که والیبال ما در دنیا جزو 10 کشور برتر دنیاست.

دیدگاه‌ها