کد خبر : 1777747 | 12 شهریور 1400 ساعت 21:43 | 118.5K بازدید | 10 دیدگاه

نگرانی بزرگ آرژانتین و PSG؛ مسی می‌لنگد! (عکس)

لیونل مسی، ستاره جدید پاری سن ژرمن، پس از خطای شدید شب گذشته در دیدار برابر ونزوئلا، امروز در حالی از اتوبوس تیم آرژانتین پیاده شده که در حال لنگ زدن دیده شده است.

نگرانی بزرگ آرژانتین و PSG؛ مسی می‌لنگد! (عکس)

به گزارش " ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در کاراس به مصاف ونزوئلا رفت و با سه گل پیروز شد. در دقیقه 32 این بازی آدرین مارتینز که هفت دقیقه قبل به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود با خطای شدید و نگران کننده روی لیونل مسی از زمین بازی اخراج شد.

حالا در تصاویر منتشر شده پس از بازی به نظر می‌رسد که مهاجم پاری سن ژرمن در فاصله پیاده‌روی کوتاه از اتوبوس تیم تا هتل قادر نبوده به درستی راه برود. هنوز خبری مبنی بر این که دلیل لنگیدن این بازیکن چه بوده منتشر نشده است اما این موضوع می‌تواند نگرانی‌هایی را برای مدیران پی اس جی و همچنین کادر فنی آرژانتین ایجاد کند.

 

1640300

 

 آرژانتین روز یکشنبه در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف برزیل خواهد رفت و این در حالی است که مسی و سایر هم تیمی‌هایش پس از برگزاری هفت بازی با شش امتیاز از رقیب خود عقب هستند. اما آرژانتین امیدوار است که بتواند موفقیت خود در فینال کوپا آمه‌ریکا را بار دیگر تکرار کرده و در برابر رقیب سنتی خود به پیروزی برسد. آنها دو ماه قبل در فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با تک گل آنخل  دی‌ماریا برابر برزیل به پیروزی رسیدند تا برای اولین بار پس از سال 1993 جام قهرمانی را به خانه ببرند.

دیدگاه‌ها