کد خبر : 1777750 | 12 شهریور 1400 ساعت 22:25 | 33.6K بازدید | 8 دیدگاه

خواهش کرسپو از میلان: از لیورپول انتقام بگیرید

هرنان کرسپو، مهاجم سابق میلان، هنوز از شکست در فینال لیگ قهرمانان 2005 برابر لیورپول ناراحت است و از تیم استفانو پیولی خواست که امسال از باشگاه انگلیسی انتقام بگیرد.

خواهش کرسپو از میلان: از لیورپول انتقام بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم میلان و لیورپول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 24 شهریور با یکدیگر دیدار خواهند کرد و بازیکن آرژانتینی پس از گذشت 16 سال هنوز مشتاق انتقام است. بازیکنان لیورپول در دیداری به یاد ماندنی در فینال لیگ قهرمانان 2005 موفق شدند شکست 0-3 را در نیمه دوم جبران کرده و معجزه استانبول را رقم بزنند. گل اول میلان را پائولو مالدینی و دو گل بعدی را هرنان کرسپو به ثمر رساند تا تیم کارلو آنچلوتی با اختلاف از رقیب جلو باشد.

 

1640305

 

اما این پایان کار نبود و لیورپول با سه گل استیون جرارد، ولادیمیر اشمیچر و ژابی آلونسو بازی را به تساوی کشانده و سپس در ضربات پنالتی پیروز میان شد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این اتفاقات مشخصا هنوز باعث آزار مهاجم سابق میلان است و او امیدوار است که میلان بتواند لیورپول را در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان شکست دهد.

کرسپوی 46 ساله به گاتزتا دلو اسپرت گفت:« این زخم هنوز برای من تازه است. لیورپول – میلان اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل است و شما می‌دانید که این چه معنایی برای من دارد. من در نیمه اول دو گل زدم، هرگز آن شب را فراموش نکرده‌ام و حتی با این که میلان در فینال 2007 برابر لیورپول به پیروزی رسید اما من از شاگردان پیولی می‌خواهم که آنها را در آنفیلد شکست دهند، به خاطر من انتقام بگیرند و نشان دهند که میلان چه تیمی است.»  

دیدگاه‌ها