کد خبر : 1777757 | 13 شهریور 1400 ساعت 00:21 | 71.4K بازدید | 7 دیدگاه

تبریک تولد اسکوچیچ توسط ملی پوشان؛

پیام ویژه بیرانوند به سرمربی؛ گود لایک کوچ! (عکس)

کلیپ تبریک تولد سرمربی تیم ملی توسط ملی پوشان، سوژه های جالبی داشت.

پیام ویژه بیرانوند به سرمربی؛ گود لایک کوچ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در حالی به اولین سرمربی تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که 8 بازی نخست خود را با برد پشت سر گذاشته که در بازی با سوریه به دلیل ابتلا به کرونا حضور نداشت؛ غیبت سرمربی کروات در اردوی تیم ملی به خاطر این مشکل باعث شد تا ملی پوشان فوتبال کشورمان در یک کلیپ جالب تولد او را در آستانه بازی حساس با عراق تبریک بگویند.

 

کریم انصاری فرد به عنوان باتجربه ترین بازیکن حاضر اردو شروع کننده این کلیپ تبریک بود که به زبان انگلیسی تولد اسکوچیچ را به او تبریک گفته و برایش آرزوی بهترین ها را کرد. بعد از او لژیونرهای قدیمی تیم ملی به ترتیب تولد سرمربی را به سبک کریم تبریک گفتند که در این میان مهدی طارمی یادش رفت تولد اسکوچیچ را تبریک بگوید و فقط برایش آرزوهای خوب کرد! 

 

سوژه جالب این کلیپ اما بی شک قسمتی بود که علیرضا بیرانوند در کنار سردار آزمون ظاهر شد تا تولد اسکوچیچ را تبریک بگوید. در حالی که تا اینجای کلیپ همه به زبان انگلیسی تبریک گفته بودند، بیرانوند در واکنش به درخواست سردار به حالت بانمکی که همه را به یاد "چطوری کریس" معروفش انداخت گفت: انگلیسی بلد نیستم! تولدت مبارک کوچ...! گود لایک (در این قسمت، بیرانوند با تلفیق گود و لایک به جای گودلاک و آرزوهای خوب، یک "لایک خوب" را برای سرمربی تیم ملی فرستاد! او در ادامه این گونه فارسی صحبت کردن خود را توجیه کرد که می خواستم یک ایرانی هم در این کلیپ باشد. بعد از این صحنه، سردار و بیرانوند در میان خنده افراد پشت صحنه، مقابل دوربین را ترک کردند.

 

در ادامه کلیپ، شاهد تبریک های به زبان فارسی از سوی تعداد دیگری از بازیکنان هم بودیم. خنده نوراللهی از تبریک انگلیسی کنعانی در پشت صحنه و تبریک صادق محرمی به زبان کرواتی از دیگر صحنه های جالب این کلیپ بود.

 

1640317

 

1640318

 

1640319

 

1640320

 

1640321

 

دیدگاه‌ها