کد خبر : 1778000 | 14 شهریور 1400 ساعت 10:23 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت زوج اروپایی به خط حمله تیم ملی (عکس)

پس از غیبت سردار آزمون برابر سوریه، حالا او و طارمی می توانند یک بار دیگر در خط حمله تیم ملی ایران به میدان بروند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران پس از عزیمت به قطر، شب گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را در این کشور برگزار کرد. ملی پوشان بدون حضور اسکوچیچ و هاشمیان، زیر نظر سایر اعضای کادرفنی و در گرمای شهر دوحه، تمرینات خود را انجام دادند تا برای دیدار حساس روز سه شنبه برابر عراق، آماده شوند.


سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ پس از درخشش در فصل گذشته، در این تابستان مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفت. او به دلیل 2 کارته بودن مقابل سوریه غایب بود و حالا پس از پشت سر گذاشتن این محرومیت، می تواند تیم ملی را در دیدار حساس برابر عراق همراهی کند.

 

1640680

 

1640677


مهدی طارمی دیگر مهاجم زهردار خط حمله تیم ملی نیز برای بازی بعدی به مرز آمادگی رسیده است. او که به همراه آزمون زوج خط حمله زهردار و خطرناکی را در تیم ملی ایران تشکیل داده اند، به دلیل عدم حضور هم تیمی اش نتوانست آنچنان باید و شاید خط دفاعی سوریه را آزار دهد. 

 

1640678

 

1640679


این دو بازیکن فصل بسیار خوبی را در فوتبال اروپا سپری کرده اند و هواداران تیم ملی در انتظار درخشش دوباره آنها هستند. طارمی و آزمون در مرحله قبلی رقابت های مقدماتی جام جهانی، در دو بازی حساس برابر بحرین و عراق عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشتند و حالا همگان در انتظار تکرار آن درخشش هستند.


دو مهاجمی که فصل جدید رقابت های اروپایی را در تیم هایشان به خوبی آغاز کرده اند و اکنون زمان یک همکاری دوباره برای غلبه بر عراق است. بازگشت آزمون می تواند جان دوباره ای به خط حمله تیم ملی ایران بدهد و این بازیکن که آمار خوبی در تقابل هایش با عراق دارد، امیدوار است همچون آخرین مصاف دو تیم یک بار دیگر دروازه این حریف سنتی را باز کند.

دیدگاه‌ها