کد خبر : 1778008 | 14 شهریور 1400 ساعت 10:47 | 22.5K بازدید | 2 دیدگاه

بدون حق پخش تلویزیونی نمی‌شود که نمی‌شود

بهتاج: تصمیم بعدی زنوزی به نفع تراکتور خواهد بود

ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به موضوع انتقال مالکیت تراکتور پرداخت.

بهتاج: تصمیم بعدی زنوزی به نفع تراکتور خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بهتاج که مدتی نیز مدیرعاملی تراکتور را برعهده داشت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نقش اداره کل ورزش در واگذاری تراکتور گفت: تصمیم گیری به زودی انجام خواهد شد. ما باید ابتدا با آقای زنوزی جلسه‌ای را برگزار کنیم و بعد ببینیم چه کسانی قصد مالکیت بر تراکتور را دارند تا نقش انتقالی را انجام دهیم.

 

وی افزود: او زحمت کمی نکشیده و هزینه زیادی کرده و باید قدردان او باشیم. الان مواردی به وجود آمده و شاید به خاطر مشکلات مالی باشد که در همه جای کشور وجود دارد. بعید می‌دانم که یک روزه همه چیز مشخص شود و باید ببینیم در این جلسات چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

بهتاج در مورد کار زنوزی گفت: ما باید روزهایی را به یاد بیاوریم که ایشان بهترین نفرات ایران را به تراکتور آورده بودند. او سه کاپیتان تیم ملی را آورد و اگر قرار بر واگذاری هم باشد، باید احترام ایشان حفظ شود. زنوزی یک فرد خیرخواه است اما سیستم باشگاهداری ایران مشکل دارد و هیچکسی نتوانسته در این سیستم کاری انجام دهد.

 

مدیرعامل سابق تراکتور همچنین توضیح داد: نه آقای زنوزی به من احتیاج دارد و نه من داد و ستدی با ایشان دارم. اما باید بگویم که هیچ کس در ایران به اندازه آقای زنوزی هزینه نکرده و اگر قرار به تغییر است باید سیستم باشگاهداری تغییر کند چون بدون حق پخش تلویزیونی و باقی درآمدها نمی‌توان کاری را از پیش برد.

 

او راجع به زمان مشخص شدن ماجرا عنوان کرد: به نظر من همه چیز در ۴۸ ساعت آینده روشن خواهد شد. من هیچ صحبتی با آقای زنوزی بعد از تصمیم او نکرده‌ام. مطمئن باشید تصمیم بعدی به نفع تراکتور خواهد بود.

 

ایوب بهتاج در خصوص احتمال بازگشت تراکتور به کارخانه تراکتورسازی اظهار داشت: کارخانه تراکتور آیا توان تیمداری دارد؟ از ۱۰ سال قبل تا الان فوتبال خیلیم تفاوت شده و می‌بینید که تیمهای صنعتی چه قراردادهایی می‌بندند. به نظر من هیچکسی در فوتبال ایران اندازه زنوزی هزینه نکرده است.

دیدگاه‌ها