کد خبر : 1778076 | 14 شهریور 1400 ساعت 15:40 | 24.8K بازدید | 3 دیدگاه

سردار آماده بازگشت؛ سلام عراق! (عکس)

ملی پوش ایرانی زنیت با پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه ای خود می تواند تیم ملی را در برابر عراق همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران بعد از کسب پیروزی یک بر صفر مقابل سوریه، دومین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را روز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه مقابل عراق برگزار خواهد کرد.

 

سردار آزمون، مهاجم 26 ساله تیم ملی که بازی با سوریه را به دلیل محرومیت از دست داد، در بازی با عراق می تواند تیم ملی را همراهی کند. او که تک گل سرنوشت ساز ایران در مرحله دوم قبلی مقدماتی جام جهانی مقابل عراق را به ثمر رساند تا موجبات صدرنشینی ایران در گروه سوم را فراهم کند، مهره ای خطرناک برای تیم حریف به شمار می رود و قطعا مهار او یکی از دغدغه های اصلی مدافعان عراقی است.

 

سردار که در پاسخ به کری عراقی ها در آن مرحله پس از گل سه امتیازی اش چند کری برای آنها خوانده بود، این روزها در قطر و کنار دیگر ملی پوشان در حال آماده شدن برای رویایی روز سه شنبه است. در بازی با عراق به احتمال زیاد شاهد تشکیل دوباره زوج طارمی و سردار خواهیم بود و این می تواند قدرت تهاجمی تیم ملی را بالاتر ببرد.

 

1640811

 

1640812

 

ملی پوش ایرانی زنیت مثل همیشه یکی از پر انرژی ترین بازیکنان تمرین صبح امروز تیم ملی بود. او در کنار دیگر ملی پوشان با چهره ای مصمم و خندان تمرین کرد و آن گونه که از شرایط بر می آید به نظر می رسد که عزم خود را برای درخشش دوباره مقابل عراق جزم کرده است.

دیدگاه‌ها