کد خبر : 1778093 | 14 شهریور 1400 ساعت 17:18 | 49.9K بازدید | 9 دیدگاه

باشگاه همچنان تعطیل است

مورد عجیب تراکتور؛ زنوزی زیر بار مالکیت نمی‌رود!

با وجود تصمیم مسئولان استانی آذربایجان اما زنوزی زیر بار مالکیت تراکتور نمی‌رود!

مورد عجیب تراکتور؛ زنوزی زیر بار مالکیت نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، امروز جلسه ای با حضور مسئولان استانی آذربایجان شرقی برای تعیین تکلیف باشگاه تراکتور تبریز برگزار شد. در پایان این جلسه با توجه به اینکه هیچ فردی در حال حاضر به جز محمدرضا زنوزی صلاحیت مالکیت بر باشگاه را ندارد و البته تیم هم باید چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، تصمیم گرفته شد که مالکیت باشگاه برعهده زنوزی باقی بماند.


این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده که محمدرضا زنوزی بر تصمیم قبلی خود اصرار دارد. زنوزی که از روز گذشته فعالیت های باشگاه و تمرینات را تعطیل کرده همچنان زیر بار ادامه مالکیتش نمی‌رود و می‌خواهد تیم را تعطیل بدهد.


مالک تراکتور اعتقادش بر این است که طی 3 سال گذشته حدود 300 میلیارد تومان از هزینه شخصی خرج کرده تا تراکتور سرپا باقی بماند و اینکه عده اندکی مقابل باشگاه و مکان های مختلف علیه او شعار بدهند را برنمی‌تابد.


از طرفی زنوزی اعلام کرده که طبق تصمیم قبلی اش مالکیت باشگاه را تحویل داده و حتی امور باشگاه تراکتور نیز امروز تعطیل بود! 


با این شرایط خاص باید منتظر ماند و دید چه اتفاقات جدیدی پیرامون تراکتور رخ می‌دهدو آیا زنوزی حاضر به ادامه تیمداری خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها