کد خبر : 1778145 | 14 شهریور 1400 ساعت 23:29 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

حمدالله و تالیسکا با گلزنی آماده نبرد با تراکتور شدند

تیم فوتبال النصر در آخرین بازی خود پیش از مصاف با تراکتور، برابر الفیصلی با تساوی 2 – 2 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان در آخرین دیدار خود پیش از رویارویی با تراکتور در دیداری تدارکاتی به مصاف الفیصلی، قهرمان فصل گذشته جام حذفی و یکی از نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان فصل آینده رفت که این بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

 

 

1640899

 


در این بازی که در استادیوم مرسول پارک ورزشگاه خانگی النصر برگزار شد، تیم میزبان به گل نخست رسید. عبدالرزاق حمدالله پس از اینکه توپی را پشت محوطه جریمه حریف دریافت کرد، با ضربه ای بغل پا، فنی و زیبا توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند. در ادامه نیز الفیصلی به گل تساوی رسید و بازی در نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان رسید.


در آغاز نیمه دوم، اندرسون تالیسکا بازیکن برزیلی و جدید النصر که از زمان حضور در این تیم درخشش خیره کننده ای داشته، روی یک حرکت تکنیکی پس از عبور از مدافعین الفصیلی سرنگون شد و داور یک خطای پنالتی به سود النصر اعلام کرد که خود تالیسکا پشت توپ قرار گرفت و آن را وارد دروازه کرد. در ادامه نیز الفیصلی به گل تساوی رسید و بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

 

 

1640897

 


این آخرین دیدار نماینده عربستان پیش از شروع دوباره رقابت های ACL بود. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم 23 شهریور در استادیوم خلیفه دوحه قطر برگزار می شود.

 

1640898

 

1640896

دیدگاه‌ها