کد خبر : 1778208 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:07 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

راه رفتن روی هوا؛علی جهان در سر شوری دارد!

اتفاقات بد و تلخ دوران حضور در برایتون که با سختی های زیادی برای علیرضا جهانبخش همراه بود تمام شده است. حالا او یک بازیکن ثابت و موثر درترکیب فاینورد است.

به گزارش "ورزش سه"، از همه مهمتر او به همراه تیم ملی در یک مسیر شیرین قرار دارد. صعود به جام جهانی 2018 آنهم به عنوان کاپیتان. علیرضا اگر چه در بازی با سوریه در جناح چپ و پشت مهاجم بازی کرد اما آنقدر پر عطش و با انگیزه بازی کرد و در روزی که نمایش تیم ملی خیلی دلچسب و باب میل اهالی فوتبال نبود که گل زد و سه امتیاز ارزشمند برای ایران به ارمغان آورد. اگر تصور می کنید علیرضا به همین یک گل راضی می شود و بعد از این تنها در اندیشه بازی خوب در خط هافبک تیم ملی خواهد بود سخت در اشتباهید. او به عنوان وینگر آقای گل لیگ برتر هلند شده است و شروعش در فاینورد هم با گلزنی همراه بود. او هیچ وقت از گلزنی خسته نخواهد شد او در سر شوری دارد؛ شاید که می خواهد در مسیر صعود تیم ملی به جام جهانی هم تبدیل به بهترین گل زن تیم ملی شود. شاید که می خواهد کاپیتان تیم اول گروه لقب بگیرد که صعود به جام جهانی را جشن می گیرد و...

 

بازی با عراق یکی از بازی های سخت تیم ملی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی است اما شک نکنید علیرضا یکی از بازیکنان تیم ملی است که نگاه خوش بینانه ای به این بازی دارد. این از چهره او در تمرینات تیم ملی هویداست. او تصویرسازی می کند. زدن یک گل دیگر. خلق یک موقعیت گل و جشن پیروزی در برابر عراق. تیم آنی را بازی می کند که تمرین می کند و بازیکن به آنچه دست می یابد که تصویر سازی می کند. علیرضا جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی آماده رد شدن یک از مانع دیگر است. او بدون شک هم تیمی هایش را هم به این فراخوان دعوت می کند.

 

1641022

دیدگاه‌ها