کد خبر : 1778214 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:28 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

یک احتمال: صالح این - میلاد آوت؟ (عکس)

احتمال دارد تیم ملی ایران با تغییرات در پست دفاع کناری به مصاف عراق برود.

به گزارش ورزش سه، سوت پایان بازی با سوریه در حالی زده شد که میلاد محمدی در پست دفاع چپ قرار داشت. او در نیمه دوم در حالی به زمین آمد که تیم ملی یک نیمه را با وحید امیری سپری کرده بود و انتظار می‌رفت که ورود مدافع چپ تخصصی تیم ملی شرایط را بهتر کند اما محمدی دور از فرم خوب گذشته ظاهر شد تا احتمال‌ها برای حضور فیکس این بازیکن در بازی با عراق کاهش یابد.

 

ایران در بازی خرداد ماه مقابل عراق، احسان حاج صفی را به عنوان دفاع چپ داشت که البته محمدی در قامت بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تا آخر هم در زمین ماند. حالا در غیاب حاج صفی، امیری باتجربه همچنان گزینه اول خواهد بود و امید نورافکن نیز در دسترس.

 

1641045

 

در سمت راست نیز تیم ملی شرایطی غیرقابل پیش بینی دارد. علاقه اسکوچیچ به استفاده از سلمانی چپ پا در پست دفاع راست با نمایش‌های پایین تر از حد انتظار این بازیکن همراه شده تا خروج او از ترکیب، محتمل باشد اما سوال اصلی درباره جایگزین اوست.

 

صالح حردانی که اولین حضور جدی در تیم ملی را تجربه می‌کند، در بازی قبلی به عنوان بازیکن ذخیره حضوری موثر در ترکیب داشت و روی گل نیز با یک پای سرضرب و دیدنی، نقش آفرینی کرد اما صادق محرمی به عنوان رقیبی سرسخت در تمرین حضور دارد و باید دید اسکوچیچ چه انتخابی را انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها