کد خبر : 1778215 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:32 | 17.2K بازدید | 6 دیدگاه

بیرانوند همیشه با روحیه؛ شماره یک یعنی این(عکس)

برای بردن عراق علاوه بر خط دفاعی خوب به دروازه بانی آماده و با روحیه نیاز داریم. بازیکنی که همیشه در مواقع حساس به داد ما رسیده است.

به گزارش "ورزش سه "، دروازه تیم ملی  در این سالها به علیرضا بیرانوند سپرده شده است و او  مسئولیت خودش را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانده است. 


دروازه بان خوش قد و قامت تیم ملی که رابطه خوبی با همه بازیکنان دارد با روحیه ای بالا در تمرینات حاضر می شود و در زمان مسابقه جدیت بی نظیری را از خودش به جا می گذارد. 

 

1641046


بیرانوند که در برابر بهترین های جهان آمار خوبی دارد، امید بزرگ ایران در حفط دروازه و حتی گلزنی است. او با شروع مجددهای بی نظیر خود با پرتاب های 70متری می تواند شرایطی ایجاد کند تا مدافعان تیم ملی عراق فاصله خود را با خط هافبک این تیم کم نکنند و ایران بتواند با خط هافبک رونده خود از خلا بین خط هافبک و دفاعی عراق استفاده کند و موقعیت گلزنی های متعددی برای سردار آَزمون و مهدی طارمی ایجاد کند. 


نقش مرد خوش اخلاق و با روحیه تیم ملی به خاطر این هنر منحصر به فردش بالاتر از حفاظت از دروازه تیم ملی است. او با هنر خود آنالیزهای تیم های رقیب را جلوی تیم ملی کشورمان به چالش می کشد و با روحیه بالایش انرژی مضاعفی به بازیکنان تیم ملی می دهد.

 

1641047

دیدگاه‌ها