کد خبر : 1778224 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:57 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

شجاع در خانه؛ اشتباه ممنوع آقای خلیل‌زاده

شماره ۳ تیم ملی ایران امیدوار است در دیدار مقابل عراق نمایش خوبی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده پس از چهار ماه در حالی فردا سه‌شنبه در قطر بازی خواهد کرد که این بار با پیراهن الریان به میدان نخواهد رفت و همراه با تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، برابر عراق قرار می‌گیرد که امیدوار است در این تجربه متفاوت مثل بازی های خود برای الریان کم‌اشتباه ظاهر شود.

 

تیم ملی ایران در ۶ مسابقه از هشت بازی اخیرش که شجاع را در خط دفاعی داشته، گلی دریافت نکرده و این عملکرد خلیل‌زاده موجب شده تا دراگان اسکوچیچ همچنان به این مدافع اعتماد کند و احتمالا در دیدار فردا مقابل سوریه دوباره از او بهره ببرد.

 

1641059

 

خلیل‌زاده در مسابقه اخیر تیم ملی ایران با بازی‌سازی از عقب زمین، برتری در نبردهای هوایی و زمینی توانست عملکرد خوبی ارائه بدهد و به غیر از یک صحنه که نتوانست مقابل عمر خربین موفق باشد، در سایر لحظات بدون اشتباه ظاهر شد که فردا هم در قطر باید یکی از بازی‌های خوب خود را برابر عراق ارائه بدهد.

 

شجاع که برای دومین سال پیاپی در فوتبال قطر به میدان خواهد رفت، فصل گذشته ۱۳ بازی در لیگ ستارگان قطر انجام داد که طی این مدت تیمش نتایج خوبی به دست آورد و در جایگاه سوم جدول ایستاد ولی حالا خلیل‌زاده باید فردا هم برای تیم ملی ایران کم‌اشتباه و موثر نشان بدهد تا شاگردان اسکوچیچ از سد عراق هم عبور کنند.

دیدگاه‌ها